return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
18 år! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xo|oX
quote:
Originally posted by ScuL
grattis :)

hehe kanske kan du kombinera din resa till Six Flags med en fest ;)

Farsan ska me... *snyft*:(

hehe... blir soft ändå tror ja...:tongue2
ScuL
quote:
Originally posted by Xo|oX
Farsan ska me... *snyft*:(

hehe... blir soft ändå tror ja...:tongue2


skicka honom till Amsterdam's red light district :cool:
så kan du festa ända :stongue:
reveal
vad är "Six Flags"?
ScuL
http://www.sixflags.nl/
http://www.sixflags.nl/sixflagsholland/home/index_en.cfm?lg=en

amusement-park.. vad heter det på Svenska.
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
amusement-park.. vad heter det på Svenska.


Nöjespark :)
Dioxys
quote:
Originally posted by A-Gren
JAg går där jooooo!!! Är det nå konstigt med det eller? :whip:


där "går" eller gick jag ju :)
precis bytt skola nu när man ska flytta :p
Kongo_kim
Och ni har inte märkt varandra LOL :D
Dioxys
kan bero på:

1. det är en förjävligt stor skola
2. jag var typ aldrig där

:) så, så lol är det inte :P
A-Gren
Hehe, sen har ju inte jag vart här så länge heller =)

Vilket program gick du då?

Jag går teknik =) det besta!
Kongo_kim
ähh ny får öppna ögonen lite;)

Dioxys
quote:
Originally posted by Kongo_kim
ähh ny får öppna ögonen lite;)


gick natur ma-da.. typ som teknik så jag var med i teknik klacken iaf på showen! :D
Kongo_kim
show???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement