|
18 år! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xo|oX |
| quote: | Originally posted by ScuL
grattis :)
hehe kanske kan du kombinera din resa till Six Flags med en fest ;) |
Farsan ska me... *snyft*:(
hehe... blir soft ändå tror ja...:tongue2 |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Xo|oX
Farsan ska me... *snyft*:(
hehe... blir soft ändå tror ja...:tongue2 |
skicka honom till Amsterdam's red light district :cool:
så kan du festa ända :stongue: |
|
|
| reveal |
| vad är "Six Flags"? |
|
|
| ScuL |
http://www.sixflags.nl/
http://www.sixflags.nl/sixflagsholland/home/index_en.cfm?lg=en
amusement-park.. vad heter det på Svenska. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
amusement-park.. vad heter det på Svenska. |
Nöjespark :) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by A-Gren
JAg går där jooooo!!! Är det nå konstigt med det eller? :whip: |
där "går" eller gick jag ju :)
precis bytt skola nu när man ska flytta :p |
|
|
| Kongo_kim |
| Och ni har inte märkt varandra LOL :D |
|
|
| Dioxys |
kan bero på:
1. det är en förjävligt stor skola
2. jag var typ aldrig där
:) så, så lol är det inte :P |
|
|
| A-Gren |
Hehe, sen har ju inte jag vart här så länge heller =)
Vilket program gick du då?
Jag går teknik =) det besta! |
|
|
| Kongo_kim |
| ähh ny får öppna ögonen lite;) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ähh ny får öppna ögonen lite;) |
gick natur ma-da.. typ som teknik så jag var med i teknik klacken iaf på showen! :D |
|
|
| Kongo_kim |
show???  |
|
|
|
|