|
Vroegerrrrrr
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| NEEEEEEEE... ik mis QUICK & FLUPKE :( |
|
|
| magrec |
hey hey hey wicky wicky hey :p :p
nanannaaaannaaaaaa
wickyyyyyyyyyyyyyyyyy
:p |
|
|
| jploveparade |
| Ren je rot ownz :cool: |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by magrec
hey hey hey wicky wicky hey :p :p
nanannaaaannaaaaaa
wickyyyyyyyyyyyyyyyyy
:p |
LOL!!
Uhmmmm, Tommy...Aura...Seabert? :crazy: :tongue2
..en natuurlijk de Snorkels :D :D |
|
|
| New Wave |
VET!!!
BEST EVER!!!! |
|
|
| robin |
| barbapapa, wicky de viking :crazy: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
VET!!!
BEST EVER!!!! |
!EENS

Troetbelbeertjes STRAAL!:D
En vergeet mevrouw Theelepel niet:
 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
VET!!!
BEST EVER!!!! |
Mijn eerste bioscoopfilm was een tekenfilm van de troetelbeertjes en dat was in de Asta :D |
|
|
| Djeebie |
Aah, memories :p
Maar ik mis in die lijst:
- Nils Holgerson
- Freggels
- Boes Boes
- Dokter Snuggels
- Dommel
- Teddy Rukspin (of hoe je het ook schrijft :D )
- Thunderbirds
- Inspector Gadget
- Smurfen |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Aah, memories :p
Maar ik mis in die lijst:
- Teddy Rukspin (of hoe je het ook schrijft :D )
|
Ik denk niet zo :D
En wat te denken van de Tovenaar van OZ? Simbad? Dungeons&Dragons? Ovide? Allemaal toppertjes..... |
|
|
| MaGiK54 |
| Transformers roeleerde helemaal vroeger, heb nog een zooi van die speelgoed transformers liggen. O.a. Optimus ligt in me kast :D |
|
|
|
|