Er värsta Sjukdom?
|
View this Thread in Original format
A-Gren |
Vad är det värsta ni varit sjuk i nån gång?... vill bara veta. Ifall någon har känt samma smärta som jag. Sympati e bra då...
Jag hade brusten blindtarm. Låg på sjukan i 3 veckor, SMÄRTA! Jag fick till och med öva 1,5 vecka på att gå sen. Dem Opererade och klipte av "rektorsskidan" dvs den stora magmuskeln i mitten av magen.
Någon som haft liknande? jag kan vara mer detaljrik med buksköljningar och spy galla osv om ni vill :happy2: |
|
|
Treo |
Har som tur är hittils varit befriad från värre sjukdomar.. |
|
|
St_Andrew |
quote: | Originally posted by Treo
Har som tur är hittils varit befriad från värre sjukdomar.. |
samma här förutom nån förkylning var tredje år... =) |
|
|
Kongo_kim |
mitt immunförsvar är ointagligt |
|
|
dbl |
njeee.. nån värre grej har jag la inte direkt haft... enda jobbiga e la när jag hade vatten koppor.. fan va prickar jag hade över hela jävla kroppen... tog t.om. ner spegeln inne på min toallet bara för att jag inte pallade att se mig själv.. såg hel äckligt ut :p
va min lille bror som märkte det när jag satt och käkade frukost för att gå till skolan.. hade 1 liten koppa på halsen och sen dan därpå när jag vaknade hade jag hur mycket som helst.. och sen ännu mer morgonen därpå... usch |
|
|
SteveTranz4ever |
På 1700-talet när jkag gick i trean och var 9 år fick jag nåt virus i kroppen, för det fick jag penecilin men det gick inte så bra för det blev nån sorts reaktion mellan viruset och penecilinet som visa sig som att jag fick nån slags allergi schock och jag fick utslag på div ställen som öron, hals och så, blev tjock som fan i halsen, det var så illa så jag fick åka in på sjukhus och stanna där i 9 dagar och tillslut kunde jag inte prata för det gjorde så ont och rösten var typ borta...
Sen har man haft krupp som väldigt liten och vattkoppor vid 5 ungefär...
Inga könsjukdomar än |
|
|
mindshooter |
om Tinnitus klassas sopm en sjukdom så är det hlet klart den..men det är nog mera en skada..... |
|
|
robstar |
Körtelfeber och så har ja haft halsfluss, fick de när jag va utomlands oxo. :/ |
|
|
Treo |
Är ju inte nån sjukdom men dom sydde ett antal stygn i huvet på mig när jag voltat en bil.. kändes lite. |
|
|
Aendy |
Körtelfeber i 7 månader. :( Träna ALDRIG med körtelfeber i kroppen. Det är den värsta botliga sjukdomen jag råkat ut för. |
|
|
Endre |
var snuskigt full en gång och decka i ett dike varav en rått-jävel biter mig i nacken eller närmare halsen. Låg sjuk som satan i 3 dagar, hostade, var helt grön i ansiktet. sen natten till 4:e dagen så började min kropp bli kall, kännseln i ben och armar försvann likaså med min övriga kropp. Och helt plöttsligt så slängde jag mig själv ur sängen ner på golver där jag slog i huvet och svimma.
Jag vaknade av att gryningen brännde mina armar något så fruktansvärt så det finns inga ord att beskriva. Och när jag mötte spegeln så var jag likblek i ansiktet och mina ögon hade en kristallklar vit-blå färg och vissa tänder tycktes ha växt och spettsat tills sig lite...........................
om detta nu räknas som en sjukdom :D
|
|
|
Nyx |
quote: | Originally posted by A-Gren
Jag hade brusten blindtarm. |
brusten blindtarm?! det är ju livsfarligt! :eek:
jag opererade bort min blindtarm för drygt ett år sen, så jag vet ungefär hur det känns..kunde fan inte gå normalt på en vecka! |
|
|
|
|