return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Alphazone - Rocking (Gil Shwartz Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כן חברים אני יודע שאני דיי מציף פה בזמן האחרון אבל זה ייגמר בקרוב :)
באה לי מוזה רצח לקטע הזה
אז הכנתי לו רמיקס
מעוניין לדעת מה אתם חושבים...


הטראק נמצא על השרת של חן :)

יאללה ביי :):D:D:D:D
Sniper
מוריד

-edit-
ואללה אחי אהבתי!!
ת'אמת שאני לא אוהב אותם גם ביכלל
אבל עדיין הבאת אותה
EternalMusic
אני שונא את
Alphazone
ובמיוחד את הטרק הזה
Rocking, ואת כל הרמיקסים שעשו לו

הרמיקס שלך בהחלט עדיף על כל מה ששמעתי עד עכשיו
כל הכבוד
;)
Gil Shwarts
תודה חבר'ה
בזמן האחרון אני סוף סוף מתחיל לסיים פרוייקטים שהתחלתי לפני חודשים ארוכים...
יש לי קצת זמן פנוי מאחר ואני לפני שחרור והמחליף שלי הגיע ככה שהוא כבר עושה הכל במקומי :)

רק חבל שהיו 20+ צפיות בפוסט הזה ורק שניכם הגבתם...
פשוט ביזיון לסצנה :)
Segev
בואנה אחי זה ממש מפציץ למרות שלא שמעתי עוד את המקורי אז אני לא יכול להשוות אבל ממש יפה..
warpedd_
יצא לא רע בכלל

זה מאוד הזכיר לי את הרמיקסים של פולסדריוור
כי לעומת הגרסא המקורית הרמיקס קצת מסורס
:)
תעשה לו עיבוד צ'יזי
:happy2:
-CosmicFire-
וווווווואייייייי אחי ממש חמוד :)
Scorchio
רמיקס טוס
באמת
יש יצירתיות
אהבתי
-CosmicFire-
אחי
אפשר לשאול איך אתה עושה את זה??
Gil Shwarts
מה ז"א איך אני עושה את זה?

-CosmicFire-
איך אתה עושה את כל הרמיקסים?
ציוד מחשב איך?
Gil Shwarts
בעיקרון יש לי סינטי וקונסולה אבל אני כבר לא משתמש בהם
אני משתמש ב
Reason 2.0
ולפעמים
Sound Forge 6.0
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement