|
Alphazone - Rocking (Gil Shwartz Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
כן חברים אני יודע שאני דיי מציף פה בזמן האחרון אבל זה ייגמר בקרוב :)
באה לי מוזה רצח לקטע הזה
אז הכנתי לו רמיקס
מעוניין לדעת מה אתם חושבים...
הטראק נמצא על השרת של חן :)
יאללה ביי :):D:D:D:D |
|
|
| Sniper |
מוריד
-edit-
ואללה אחי אהבתי!!
ת'אמת שאני לא אוהב אותם גם ביכלל
אבל עדיין הבאת אותה |
|
|
| EternalMusic |
אני שונא את
Alphazone
ובמיוחד את הטרק הזה
Rocking, ואת כל הרמיקסים שעשו לו
הרמיקס שלך בהחלט עדיף על כל מה ששמעתי עד עכשיו
כל הכבוד
;) |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה חבר'ה
בזמן האחרון אני סוף סוף מתחיל לסיים פרוייקטים שהתחלתי לפני חודשים ארוכים...
יש לי קצת זמן פנוי מאחר ואני לפני שחרור והמחליף שלי הגיע ככה שהוא כבר עושה הכל במקומי :)
רק חבל שהיו 20+ צפיות בפוסט הזה ורק שניכם הגבתם...
פשוט ביזיון לסצנה :) |
|
|
| Segev |
| בואנה אחי זה ממש מפציץ למרות שלא שמעתי עוד את המקורי אז אני לא יכול להשוות אבל ממש יפה.. |
|
|
| warpedd_ |
יצא לא רע בכלל
זה מאוד הזכיר לי את הרמיקסים של פולסדריוור
כי לעומת הגרסא המקורית הרמיקס קצת מסורס
:)
תעשה לו עיבוד צ'יזי
:happy2: |
|
|
| -CosmicFire- |
| וווווווואייייייי אחי ממש חמוד :) |
|
|
| Scorchio |
רמיקס טוס
באמת
יש יצירתיות
אהבתי |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי
אפשר לשאול איך אתה עושה את זה?? |
|
|
| Gil Shwarts |
| מה ז"א איך אני עושה את זה? |
|
|
| -CosmicFire- |
איך אתה עושה את כל הרמיקסים?
ציוד מחשב איך? |
|
|
| Gil Shwarts |
בעיקרון יש לי סינטי וקונסולה אבל אני כבר לא משתמש בהם
אני משתמש ב
Reason 2.0
ולפעמים
Sound Forge 6.0 |
|
|
|
|