return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
I'm in the best mood ever (o ja, en nog een ID'ke ook) (pg. 2)
View this Thread in Original format
tor8024
als het op cd uitkwam, zou ik het ook kopen! maar ja, ik heb niks aan vinyl, dus zal ik het moeten downloaden..
Tiger777
bah... als ge 300 euro teveel hebt hebt ge al een goed deckske en ne goeikope mixer...
tor8024
dan nog! ik ben niet van plan ooit te draaien, dus ik zou die moeten gaan kopen om gewoon wat muziek te luisteren?! mooi niet!

ze moeten meer trance cd-singles releasen!
Tiger777
of ze van internet hale, bah, waarom ni, ik bedoel, als ge toch ni van zin zijt ooit te draaien, hebt ge geen 100% zuivere versies nodig he... maar toch, af en toe een cd'tje kopen voor de artieste te steune mag ook wel ;)
tor8024
da's zeker, maar het probleem is ook dat de meeste nummers die bijvoorbeeld nu in mijn sig staan niet in belgie te verkrijgen zijn.. en ik heb geen zin om dubbel zoveel te betalen gewoonweg door verzendingskosten..
Tiger777
Da's waar, verzendingskosten zijn een echte dooddoener. Ma, kost het echt zoveel om ne cd uit holland of zo te late overkomen?
tor8024
niet dubbel zoveel natuurlijk, maar ik koop toch liever hier in belgie..
Tiger777
begrijpelijk. én, daarenboven weten ze ook wa vragen om overschrijvingen naar holland te doen... kost stukke van mense. Maar ik heb gehoord dat ze de kosten van 8€ naar 0.5€ gaan brengen... HOPELEK!
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024 ze moeten meer trance cd-singles releasen!

My thoughts exactly!:mad:
Tiger777
belgie... Een land waar de beste producers van trance bij mekaar zitten... Een land waar trance uitgelachen wordt... :mad:

tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
belgie... Een land waar de beste producers van trance bij mekaar zitten... Een land waar trance uitgelachen wordt... :mad:

inderdaad :(
CygnusX
Deze plaat gaat nog brokken maken, zeker nu Armin hem zonet draaide op A State Of Trance.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement