return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
I'm in the best mood ever (o ja, en nog een ID'ke ook)
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
Heb just dit beluisterd:
[edit]link removed[/edit]
made available by Simcut @ DTF, sorry 4 the linkstealing
Ewel, ik ben in een euforie geschoten NIET NORMAAL.
Nummer van het jaar voor mijn part, Armin mag vertrekken.
Luistert dat af! PRACHTIG!!!
Nabistai
Lekker steving nummer. Ik hoop dat ik de plaat snel in mijn handen krijg, maar tis wel nog ewa vroeg om het nummer van het jaar te kiezen niet? :D :D
Tiger777
oeh, zalig plaatje!
Ik denk dat het tijd is om mijn sig aan te passen :)
tor8024
zalig nummer! is inderdaad pure euphoria.. wat een rush!

maar wat betreft het nummer van het jaar, kan het nog steeds niet tippen aan plastic boy - live another life.. ;)
CygnusX
Wat een schijf ! :eyespop: :crazy:

Op't gastenboek van Cosmic Gate's site vroeg iemand naar de titel, maar Nic & Bossi weten het zelf niet meer :(
Ik heb hen effe gemaild, hopelijk antwoorden ze.
Belgian Bonzai
@ DTF:
I *think* this tune might be the one called:
Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)




Yup 5u20, just thuisgekomen :D
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)

Bevestigd.
CygnusX
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Bevestigd.


Als we jou toch niet hadden he ;)
Pumaz
Dus dat is de titel? Ok ff naar EMC...
tor8024
^^ enkel een live rip van belgian bonzai op emc.. ;)

Pumaz
Hehe, da geeft ni, als ik het goed vind koop ik hem
Tiger777
en ik heb zo het idee da ge ni de enege zult zijn... :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement