|
I'm in the best mood ever (o ja, en nog een ID'ke ook)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Heb just dit beluisterd:
[edit]link removed[/edit]
made available by Simcut @ DTF, sorry 4 the linkstealing
Ewel, ik ben in een euforie geschoten NIET NORMAAL.
Nummer van het jaar voor mijn part, Armin mag vertrekken.
Luistert dat af! PRACHTIG!!! |
|
|
| Nabistai |
| Lekker steving nummer. Ik hoop dat ik de plaat snel in mijn handen krijg, maar tis wel nog ewa vroeg om het nummer van het jaar te kiezen niet? :D :D |
|
|
| Tiger777 |
oeh, zalig plaatje!
Ik denk dat het tijd is om mijn sig aan te passen :) |
|
|
| tor8024 |
zalig nummer! is inderdaad pure euphoria.. wat een rush!
maar wat betreft het nummer van het jaar, kan het nog steeds niet tippen aan plastic boy - live another life.. ;) |
|
|
| CygnusX |
Wat een schijf ! :eyespop: :crazy:
Op't gastenboek van Cosmic Gate's site vroeg iemand naar de titel, maar Nic & Bossi weten het zelf niet meer :(
Ik heb hen effe gemaild, hopelijk antwoorden ze. |
|
|
| Belgian Bonzai |
@ DTF:
I *think* this tune might be the one called:
Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)
Yup 5u20, just thuisgekomen :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Fenology - Unfinished Symphony (Funaki Remix)
|
Bevestigd. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Bevestigd. |
Als we jou toch niet hadden he ;) |
|
|
| Pumaz |
| Dus dat is de titel? Ok ff naar EMC... |
|
|
| tor8024 |
| ^^ enkel een live rip van belgian bonzai op emc.. ;) |
|
|
| Pumaz |
| Hehe, da geeft ni, als ik het goed vind koop ik hem |
|
|
| Tiger777 |
| en ik heb zo het idee da ge ni de enege zult zijn... :toocool: |
|
|
|
|