return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מ-ז-ל ט-ו-ב ח-ן - סוףסוף בן 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
מזל טוב חן!!!!!!!!!!!!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Segev
מזל טוב גבר!!!
NaOren
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
יש לי עוד חמש ימים :}
אבל בקטנות... :D


???
לא מדברים עליך נראה לי אחי...

ואם כן אז גם לבן דוד הפשוש שלי יש יומולדת ( היא מחר אבל לא משנה..)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
יש לי עוד חמש ימים :}
אבל בקטנות... :D


דיברתי בעקרון על חן...
אבל גם לך שיהיה במזל אח
Narcotic Mind
מזל טוב :p
Scorchio
מזלט אחי
שתאונן עד 120
KrazyDJs
מזלט טוב לחן

שתחיה באושר עושר וכושר
תזהר בדרכים
בהצלחה בצבא..:)

וקיצר מזל"ט חן!
LA©
y0 y0 y0
Happy birthday!!!!!!!!!

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream."
- Mark Twain

Enjoy life!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NaOren
לא מדברים עליך נראה לי אחי...


אני יודע אחי..
אמרתי יענו אני קרוב אליו :]
DjChook
איזה בן דוד טיפש אתה אני לא מאמין

היום הולדת שלי היום, ולא מחר

טמבל כזה... זה הגב אני יודע... שרוף


בכל מקרה תודה גברים ! מת על כולכם

ושחר, למה גיל 12 ? מי הכיר אותך

Shahar
לא היה לי מה לרשום חן :P
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
לא היה לי מה לרשום חן :P



חחח איזה שרוט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement