|
מ-ז-ל ט-ו-ב ח-ן - סוףסוף בן 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
מזל טוב חן!!!!!!!!!!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
יש לי עוד חמש ימים :}
אבל בקטנות... :D |
???
לא מדברים עליך נראה לי אחי...
ואם כן אז גם לבן דוד הפשוש שלי יש יומולדת ( היא מחר אבל לא משנה..) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
יש לי עוד חמש ימים :}
אבל בקטנות... :D |
דיברתי בעקרון על חן...
אבל גם לך שיהיה במזל אח |
|
|
| Scorchio |
מזלט אחי
שתאונן עד 120 |
|
|
| KrazyDJs |
מזלט טוב לחן
שתחיה באושר עושר וכושר
תזהר בדרכים
בהצלחה בצבא..:)
וקיצר מזל"ט חן! |
|
|
| LA© |
y0 y0 y0
Happy birthday!!!!!!!!!
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream."
- Mark Twain
Enjoy life! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NaOren
לא מדברים עליך נראה לי אחי...
|
אני יודע אחי..
אמרתי יענו אני קרוב אליו :] |
|
|
| DjChook |
איזה בן דוד טיפש אתה אני לא מאמין
היום הולדת שלי היום, ולא מחר
טמבל כזה... זה הגב אני יודע... שרוף
בכל מקרה תודה גברים ! מת על כולכם
ושחר, למה גיל 12 ? מי הכיר אותך |
|
|
| Shahar |
| לא היה לי מה לרשום חן :P |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא היה לי מה לרשום חן :P |
חחח איזה שרוט |
|
|
|
|