return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מ-ז-ל ט-ו-ב ח-ן - סוףסוף בן 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
itamarsan
אווווווווווווווווווווו!!!!!!!!
חן מזל טוב אח''ש
שתזיין בחורות מתנפחות כול חייך!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :D
Rising
מזל טוב אחי חולה עלייך :)
arik
מזל טובבבב גברררר!!!!!
מהיום אתה גבר!
:)
תצליח אחי!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
שתזיין בחורות מתנפחות כול חייך!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :D


יווווו איזה בר מזל חן שאיחלת לו את זה
אני מקנא בו מאוד :rolleyes:
fishfish
מזל טוב!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by itamarsan
שתזיין בחורות מתנפחות כול חייך!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :D


אח שלו
אתה יותר שרוט משחר :D :D :D :D
Shahar
quote:
Originally posted by itamarsan
שתזיין בחורות מתנפחות כול חייך!!!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :D


יעני סוסות?
Sniper
Happy Bithday My Man!!1
i luv ya!!!:]]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
יעני סוסות?


מתנפחות!!!
לא מנופחות :rolleyes:
DjChook
שחר גנב את תואר השרוט שוב

בקיצר...

יו היה אחלה יום הולדת

היום בחזרות לטקס סיום (שהיו כל הצהריים והערב) ההורים שלי הגיעו פתאום עם שני חברים שלי ומלא בלונים
ועוגה, וזיקוק, וקרטיבים לכולם שבאו ממש במקום
(אחלה אמא)

ואז בערב נסעתי עם חברים לאכול קצת בפיצה מטר
ושחזרתי הביתה כמובן ציפתה לי מסיבת הפתעה (שוב פעם תודה אמא) וזהו, עכשיו כולם הלכו

אחלה יום הולדת :)

HyPeRSoNiC
מזל טוב גבררררררררררררר
Shahar
מממממזזזזזללללללללללללל טטטטטווובבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement