|
Djurgården - Hammarby (derby dags)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Imorrn seriefinal och utsålt Råsunda (förhoppningsvis) (jag har ingen biljett så det måste vara det)
Fan att inte Canal+ sänder så det får bli P4 och radiosporten.
HEJA DJURGÅRDEN!!!!!
DIF vinner 2-1 (jag spelade det på bomben) |
|
|
| zamson |
oh nej! ska det komma massa bajjare o gårdare och skräpa ned här... :rolleyes:
det blir en kryssmatch ...hopppppaaass :haha: |
|
|
| mindshooter |
Bajen tar hem denna...
:) |
|
|
| mjz |
| bajen kommer bli totalkrossade... 4-1... har satt en hundring på det, 33 gånger pengarna... bra sätt att finansiera mysterylandresan på om det nu blir nån... :) |
|
|
| Aendy |
| HIF kommer torska. Malmö kommer vinna med 3-0! Det enda derby som jag känner till som som överhuvudtaget är värt något. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by mjz
bajen kommer bli totalkrossade... 4-1... har satt en hundring på det, 33 gånger pengarna... bra sätt att finansiera mysterylandresan på om det nu blir nån... :) |
Vilken gambler ;) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Vilken gambler ;) |
mjo, helt säkert är det ju inte, kan ju bli 5 eller 6-1 också, men jag hoppas djurgårn håller igen lite... :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by mjz
mjo, helt säkert är det ju inte, kan ju bli 5 eller 6-1 också, men jag hoppas djurgårn håller igen lite... :D |
Så dåliga är dom inte
Men Elmander kommer vara het i sin sista match |
|
|
| King of Clubs |
| Hammarby har gjort ett uppryck i år, men dom kommer åka på stryk som vanligt ikväll |
|
|
| mjz |
2-0, elmander gjorde just mål... :)
edit: och 3-0
Källström! :eyespop: |
|
|
| Kongo_kim |
| HEJA DJURGÅRDEN!!!!!!!!!!! |
|
|
| King of Clubs |
| Grym insats av DIF!! Otroligt rolig fotboll i första halvlek. Har aldrig sett Elmander spela så bra. Kommer bli svårt att ersätta honom. Och om Källström också drar då ser det mörkt ut... |
|
|
|
|