return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Djurgården - Hammarby (derby dags)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
Imorrn seriefinal och utsålt Råsunda (förhoppningsvis) (jag har ingen biljett så det måste vara det)
Fan att inte Canal+ sänder så det får bli P4 och radiosporten.
HEJA DJURGÅRDEN!!!!!

DIF vinner 2-1 (jag spelade det på bomben)
zamson
oh nej! ska det komma massa bajjare o gårdare och skräpa ned här... :rolleyes:

det blir en kryssmatch ...hopppppaaass :haha:
mindshooter
Bajen tar hem denna...




:)
mjz
bajen kommer bli totalkrossade... 4-1... har satt en hundring på det, 33 gånger pengarna... bra sätt att finansiera mysterylandresan på om det nu blir nån... :)
Aendy
HIF kommer torska. Malmö kommer vinna med 3-0! Det enda derby som jag känner till som som överhuvudtaget är värt något.
Kongo_kim
quote:
Originally posted by mjz
bajen kommer bli totalkrossade... 4-1... har satt en hundring på det, 33 gånger pengarna... bra sätt att finansiera mysterylandresan på om det nu blir nån... :)


Vilken gambler ;)
mjz
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken gambler ;)


mjo, helt säkert är det ju inte, kan ju bli 5 eller 6-1 också, men jag hoppas djurgårn håller igen lite... :D
Kongo_kim
quote:
Originally posted by mjz
mjo, helt säkert är det ju inte, kan ju bli 5 eller 6-1 också, men jag hoppas djurgårn håller igen lite... :D


Så dåliga är dom inte
Men Elmander kommer vara het i sin sista match
King of Clubs
Hammarby har gjort ett uppryck i år, men dom kommer åka på stryk som vanligt ikväll
mjz
2-0, elmander gjorde just mål... :)

edit: och 3-0

Källström! :eyespop:

Kongo_kim
HEJA DJURGÅRDEN!!!!!!!!!!!
King of Clubs
Grym insats av DIF!! Otroligt rolig fotboll i första halvlek. Har aldrig sett Elmander spela så bra. Kommer bli svårt att ersätta honom. Och om Källström också drar då ser det mörkt ut...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement