|
Even voorstellen...
|
View this Thread in Original format
| Haze |
FF voorstelln,
Samen met Abyss probeer ik wat te bereiken als dj duo "Haze & Abyss" in deze vreemde wereld. Ik ben hier gekomen via een ander message board, livesets board waar ik al geruime tijd member ben. Alle tijd die ik overhou (naast het draaien en produceren) besteed ik of op mijn werk of op het net te zoeken naar nieuwe livesets en AW. ben een trotse member van het WLR en DENIZEN (AW)...
Als aftrap hier een mix gemaakt door mijzelf, volledig thuis gemaakt met platen uit 1998-1993 (HouseClassics dus). Graag zou ik hier reakties van willen krijgen,ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
www.myplay.com
[email protected]
pass: houseclassics
LATERZ |
|
|
| M5 |
| hey welkom man !! ....maare ik weet niet of ze hier zo dol zijn op houseqlassics....maare je weet het natuurlijk nooit!! |
|
|
| Optimus Trance |
| ja welkom Haze (ik lijk wel een gastheer:D), je zal je wel vermaken hiero, hoop ik |
|
|
| Blik |
als moderator zal ik je ook maar welkom heten
welkom!!!!!!!!
en veel plezier |
|
|
| djiwan |
| Classics RULEN ME ASS!! hehe |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Haze
FF voorstelln,
Als aftrap hier een mix gemaakt door mijzelf, volledig thuis gemaakt met platen uit 1998-1993 (HouseClassics dus). Graag zou ik hier reakties van willen krijgen,ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
LATERZ |
Classix hou ik wel van. Vind het wel een beetje raar hoor. Tel jij terug ofzo van '98 naar '99. Zal eerder van '88 naar '93 zijn denk ik.
Maar in ieder geval welkom op ons geweldige forum. |
|
|
| Dj Lex |
| hey welkom jongen, je vermaakt je wel. |
|
|
| Haze |
| ..klopt Robvef, het is 1988-1993 :) |
|
|
| TranceFool |
Welcome, you'll be addicted in notime
Latuurrzzz... |
|
|
| moogwai |
Welkom Haze,
Zou je ff de tracklist van die mix willen posten.. ben wel benieuwd of er iets bekends in staat :) (kan de mix helaas niet downen want ik heb geen snelle verbinding) |
|
|
| Haze |
| ..ik zal hem morgen even posten :) |
|
|
|
|