return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Brasil (Versie 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
Hey, ik kom jullie weer ne keer lastig vallen om naar mijn nieuwste track te gaan en zeggen wat jullie ervan vinden... En liefst meer mensen deze keer...

Hij is niet hetzelfste als de 1ste (daarmee versie 2 :p) dus ga hem aub nog ne keer gaan halen als je versie 1 had

Coming very soon : Robert Miles 'Children' (Pumaz mix for the BeTAs)
Tiger777
We wachten erop met spanning :cool:
leuk plaatje :)
Mister_Michel
Serieus zoek een andere plaats om u liekes up te loaden :whip:
Tiger777
maakt uzelf gewoon lid... het kost niks.
CygnusX
Mijn 3e poging om lid te worden van dance-industries is dan toch geslaagd :)

Ik heb dus enkel de 2e versie van Brasil en vind het een goed nummer. In het begin dacht ik dat het in de richting van (tribal) techno ging, maar toen kwam die ommezwaai naar uplifting trance -> mooie melodie, lekker zweverig, maar ook weer niet mega. Er kan nog aan gewerkt worden, maar het is zijn 4 sterren zeker waard bij dance-industries.

Ik denk dat ge meer hebt aan tor8024's commentaar ;)

/me wacht vol spanning op de remix van Children :)
Nabistai
quote:
Originally posted by CygnusX

/me wacht vol spanning op de remix van Children :)


Gevaarlijk terrein natuurlijk, het remixen van de grootsten der grote werkt bijna nooit positief (behalve die zalige remix van a little less conversation!)
Pumaz
quote:
Originally posted by Nabistai
Gevaarlijk terrein natuurlijk, het remixen van de grootsten der grote werkt bijna nooit positief


Ik ben er aan begonnen omdat ik vond dat de FTW en 4Clubbers versies verkrachting waren
Mister_Michel
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ben er aan begonnen omdat ik vond dat de FTW en 4Clubbers versies verkrachting waren


Justement, summerjam, da is pas een verkrachting (een dubbele zelfs, van sunclub en van craig david)
Pumaz
Inderdaad, ik snap de populariteit ni van da ding (let erop dat ik het geen liedje noem :p) die vocals passen de ballen op fiesta, en euhm, volgens mij was da Craig David ni...
Tiger777
ik haat da lieke gewoon!
toch wel, was wel craig david... denk ik.

Pumaz
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik denk dat ge meer hebt aan tor8024's commentaar ;)


Kevin, Wim (en de andere producers onder ons) something 2 say about it?
Nabistai
quote:
Originally posted by Pumaz
Inderdaad, ik snap de populariteit ni van da ding (let erop dat ik het geen liedje noem :p) die vocals passen de ballen op fiesta, en euhm, volgens mij was da Craig David ni...


Nee da niet, maar die groep negers heeft den tekst gepikt van 1 of ander lieke van craig david, daarmee dat ik het een dubbele verkrachting noem.

De populariteit? Tja, de meeste mensen zullen het origineel niet kennen zeker en weten/interesseren zich er niet aan dat het gestolen is. Das hetzelfde als vragen waaroms scooter zo populair is :rolleyes: (heeft trouwens het proces van Mike dik verloren en heeft serieus moeten afdokke :D :D :D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement