|
Brasil (Versie 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Hey, ik kom jullie weer ne keer lastig vallen om naar mijn nieuwste track te gaan en zeggen wat jullie ervan vinden... En liefst meer mensen deze keer...
Hij is niet hetzelfste als de 1ste (daarmee versie 2 :p) dus ga hem aub nog ne keer gaan halen als je versie 1 had
Coming very soon : Robert Miles 'Children' (Pumaz mix for the BeTAs) |
|
|
| Tiger777 |
We wachten erop met spanning :cool:
leuk plaatje :) |
|
|
| Mister_Michel |
| Serieus zoek een andere plaats om u liekes up te loaden :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| maakt uzelf gewoon lid... het kost niks. |
|
|
| CygnusX |
Mijn 3e poging om lid te worden van dance-industries is dan toch geslaagd :)
Ik heb dus enkel de 2e versie van Brasil en vind het een goed nummer. In het begin dacht ik dat het in de richting van (tribal) techno ging, maar toen kwam die ommezwaai naar uplifting trance -> mooie melodie, lekker zweverig, maar ook weer niet mega. Er kan nog aan gewerkt worden, maar het is zijn 4 sterren zeker waard bij dance-industries.
Ik denk dat ge meer hebt aan tor8024's commentaar ;)
/me wacht vol spanning op de remix van Children :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
/me wacht vol spanning op de remix van Children :) |
Gevaarlijk terrein natuurlijk, het remixen van de grootsten der grote werkt bijna nooit positief (behalve die zalige remix van a little less conversation!) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Gevaarlijk terrein natuurlijk, het remixen van de grootsten der grote werkt bijna nooit positief |
Ik ben er aan begonnen omdat ik vond dat de FTW en 4Clubbers versies verkrachting waren |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ben er aan begonnen omdat ik vond dat de FTW en 4Clubbers versies verkrachting waren |
Justement, summerjam, da is pas een verkrachting (een dubbele zelfs, van sunclub en van craig david) |
|
|
| Pumaz |
| Inderdaad, ik snap de populariteit ni van da ding (let erop dat ik het geen liedje noem :p) die vocals passen de ballen op fiesta, en euhm, volgens mij was da Craig David ni... |
|
|
| Tiger777 |
ik haat da lieke gewoon!
toch wel, was wel craig david... denk ik. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik denk dat ge meer hebt aan tor8024's commentaar ;)
|
Kevin, Wim (en de andere producers onder ons) something 2 say about it? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Inderdaad, ik snap de populariteit ni van da ding (let erop dat ik het geen liedje noem :p) die vocals passen de ballen op fiesta, en euhm, volgens mij was da Craig David ni... |
Nee da niet, maar die groep negers heeft den tekst gepikt van 1 of ander lieke van craig david, daarmee dat ik het een dubbele verkrachting noem.
De populariteit? Tja, de meeste mensen zullen het origineel niet kennen zeker en weten/interesseren zich er niet aan dat het gestolen is. Das hetzelfde als vragen waaroms scooter zo populair is :rolleyes: (heeft trouwens het proces van Mike dik verloren en heeft serieus moeten afdokke :D :D :D ) |
|
|
|
|