|
05/07/2003 -- Scott Bond @ Club XL
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
Deze zaterdag weer een lekkere traktatie van onze goede vrienden van Club XL :
Scott Bond !!
Verder draaien nog:
Spider
Jelle Faber
Wie gaan hier allemaal heen? |
|
|
| Dj Lex |
| Lextralarge is present :) |
|
|
| tijs08 |
YES!
Hier zal ik ook aanwezig zijn! Wat een actie van XL ook weer! Ten eerste onwijs gaaf dat ze weer terug zijn op de vetste locatie, en ten tweede dat ze bijna noooit buitenlandse djs hebben, en als ze die dan eens hebben... het dan gelijk SCOTT BOND is!! :eyespop: :cool:
Natuurlijk weer met de vette party crew! En hoop daar de vaste XL gangers ook weer tegen te komen! :gsmile: :toocool: |
|
|
| DjRV |
| sja tis en blijft me huiskamer :haha: |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik zal er niet bij zijn, helaas.....Volgende keer beter. Dus ze zitten weer in de JvGstraat? Dat is idd een stuk beter dan de It |
|
|
| Partyhardy! |
| Scott Bond!! :crazy: VET!! :) dus uiteraard present! :cool: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Scott Bond!! :crazy: VET!! :) dus uiteraard present! :cool: |
Relaxed dat je er toch nog bij bent jongen ;) Dit gaat een gezellige avond worden :D |
|
|
| TranceFool |
hmmmm dit lijkt mij ook wel zeer interessant :D, alleen wel beetje kortdag
hoe zit het met minimumleeftijden in XL, nog nooit geweest namelijk |
|
|
| Donna |
| Ask RV,tis zijn huis:P |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hmmmm dit lijkt mij ook wel zeer interessant :D, alleen wel beetje kortdag
hoe zit het met minimumleeftijden in XL, nog nooit geweest namelijk |
Officieel is het 21 dacht ik. Ik heb mensen op leeftijd geweigerd zien worden, maar Lex kwam er vorige keer bijvoorbeeld gewoon wel doorheen. |
|
|
| kolkiewolkie |
en nou we toch bezig zijn met 'hoe zit het daar met..' vraag ik af hoe het met kleding zitten. kom je met t-shirt aan binnen of moet je perse blousje hebben of....
en ja er bestaat een mogelijkheid dat ik ook van de party ben :D oorspronkelijke plan voor zaterdagavond is nl. net vandaag de plee in vertrokken ..... plus dat ik nog 2 appels te schillen heb met SB |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Relaxed dat je er toch nog bij bent jongen ;) Dit gaat een gezellige avond worden :D |
absoluut maatje! :) :cool: ff inhalen wat ik zaterdag allemaal gemist heb! ;) |
|
|
|
|