return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ההבדל בין פסיי-טראהס לגואה-טראנס (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
quote:
Originally posted by YuVaL
וואלה
אם אנחנו כבר בנושא
מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה ההבדל בין
Hard Trance
ל
Hardstyle


הארדסטייל זה הארד טראנס בלי מלודיה

ואני מתחנן שאל תתחילו לי עם כל המלודיק אפיק אפליפטינג
הויכוח העתיק הזה אף פעם לא נגמר טוב
בוא פשוט נסכים שיש סגנון אחד שנקרא אפליפטינג.
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
בקשר ל-
Uplifting Trance = Epic / Melodic Trance?

לא מדויק...
יש אנשים שבכלל אומרים ש-
Epic = Uplifting Trance / Melodic Trance

אבל גם לא מדויק...
זה תלוי בין טראק לטראק שקיימים בסגנון..
סורי אבל אין לי הגדרה מיוחדת לכל אחד
אבל אם תתן לי שם של טראק אני אדע פחות או יותר להסביר לך באיזה סגנון הוא ולמה...

אבל לפעמים זה מגיע לשלב שאני מסתבך עם עצמי אז עזוב :happy2:



אני איתך בקטע הזה ...
כל טראק אפשר להגיד בדרך כלל מה הסגנון שלו
מהשלושה - יש הבדל קיצר ...
Flotser
מה שאני מבין בעקרון
גואה זה הפסיכודאלי שהיה נפוץ פעם עם מלודיות מסובכות כאלה בכל מיני סולמות מיוחדים
בסגנון הזה הכוח של הטראק הוא בעיקר במלודיה

בפסייטראנס זה יותר אוסף אפקטים שהצירוף שלהם יוצר מלודיות אבל פחות מורכבות
ונראה לי שגם באס ליין עצבני מאפיין בעיקר פסייטראנס יותר גואה

אבל נאי אישית בקושי מכיר גואה נראה לי...
אז עוד הייתי מאוד צעיר :)
...

חרבנה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
הארדסטייל זה הארד טראנס בלי מלודיה


מממממ...
כן זה פחות או יותר זה :)

הארדסטייל זה פשוט חזק ומביא בראש בלי מלודיה כמו נגיד לסקוט פרוג'קט שלמרות שהוא חזק ביותר עדיין הוא הארד טראנס
הדוגמה הכי טובה להארדסטייל זה טכנו בוי... שכל דבר שלו זה בום בום בום בום בום ועוד בום...
oDrori
יש כאןא נשים שיותר מכירים את הז'אנר הפסיכוגואה שנתנו כבר את דעתם, מה שאני הכרתי לפני זה הולך ככה:
בעקרון לסגנון המוזיקלי קראו בהתחלה גואה טראנס, מאוחר יותר כשהוא קיבל תפוצה עולמית יותר הוא קיבל את השם פסיכודאלי כי היו לו השפעות... אהם אהם, ומצבים מועדפים, כמו לרוק הפסיכודאלי של שנות השבעים. כיום יש אנשים שמבדילים בין פסיי לגואה וטוענים שגואה מתייחס לטראקים בסגנון היותר מסורתי, בעיקר עם סאמפלים ודגימות קוסמיות ופחות מלודי.

בקשר למלודיק\ אפיק\ אפליפטינג
אני בעצמי הכרתי קודם כל את ההגדרה לז'אנר כ-
Melodic Trance
כי בזה הוא מתמקד, ההגדרה השנייה היא
Uplifting
כי הוא בד"כ נותן הרגשה כזאת.
מבחינתי אפשר לתת לו את אחד השמות האלה אבל זה לא חשוב כי השמות בעצם באים יותר לשימוש נכון כשאני מתאר טראק

"Man, this track is EPIC"
או אם אני רוצה להגיד שהוא שיש לו מלודיה שמשפיעה חיובית על הנפש
"Really Uplifting"

וכו'
arik
ההבדל בין גואה לפסיי
פשוט מאד

ההבדל הוא דשהם אותו דבר

רק שפסיי אפשר לשמוע בזמן שעומדים על הראש
ולקבל אורגזמה


בדקתי את זה באינקרטה 2003
H.A.
לבקש דוגמאות כלומר שמות לסגנונות השונים (גואה\פסי) יהיה מוגזם?
תודה...
DjChook
אני חושב ש
GOA
זה סוג של נצחונות
פשוט הנצחונות הישראלים זה הגזמה פראית של
GOA
Scorchio
quote:
Originally posted by DjChook
אני חושב ש
GOA
זה סוג של נצחונות
פשוט הנצחונות הישראלים זה הגזמה פראית של
GOA


ממש
אבל ממש
לא.

בוא נגיד אסטרל זה גואה טראנס אבל יהל כבר מזמן נכנס יותר לקטע של הקלאב טראנס.
ככה גם אייל ברקן.
לפי דעתי פסיכודאלי זה סגנון שמכיל צלילים יחודיים בעיקר אמביינט.
DjChook
נצחונות ישראלים דיברתי על
HOLYMEN

והדיסקים הראשונים של אורן ואייל ברקן

Scorchio
כן רק שהולימן לא ישראלי
:)

(גרמני למי שסקרן)
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
כן רק שהולימן לא ישראלי
:)

(גרמני למי שסקרן)


לא אמרנו שהוא דוד של גיל ?

הולי שוורץ - גיל שוורץ...:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement