| oDrori |
יש כאןא נשים שיותר מכירים את הז'אנר הפסיכוגואה שנתנו כבר את דעתם, מה שאני הכרתי לפני זה הולך ככה:
בעקרון לסגנון המוזיקלי קראו בהתחלה גואה טראנס, מאוחר יותר כשהוא קיבל תפוצה עולמית יותר הוא קיבל את השם פסיכודאלי כי היו לו השפעות... אהם אהם, ומצבים מועדפים, כמו לרוק הפסיכודאלי של שנות השבעים. כיום יש אנשים שמבדילים בין פסיי לגואה וטוענים שגואה מתייחס לטראקים בסגנון היותר מסורתי, בעיקר עם סאמפלים ודגימות קוסמיות ופחות מלודי.
בקשר למלודיק\ אפיק\ אפליפטינג
אני בעצמי הכרתי קודם כל את ההגדרה לז'אנר כ-
Melodic Trance
כי בזה הוא מתמקד, ההגדרה השנייה היא
Uplifting
כי הוא בד"כ נותן הרגשה כזאת.
מבחינתי אפשר לתת לו את אחד השמות האלה אבל זה לא חשוב כי השמות בעצם באים יותר לשימוש נכון כשאני מתאר טראק
"Man, this track is EPIC"
או אם אני רוצה להגיד שהוא שיש לו מלודיה שמשפיעה חיובית על הנפש
"Really Uplifting"
וכו' |
|
|