|
ההבדל בין פסיי-טראהס לגואה-טראנס (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הולימן לא ישראלי ?
אההההה
המממממ
מה? |
|
|
| MASTERsplinter |
| הולימן ישראלי.. |
|
|
| Vortex_SA |
חחח צח גמרת אותי...אז רגע, הדיסק שלו
"נצחונות" זה משהו בגרמנית? :)
אגב, מה הכוונה בדוג' לכל סגנון? טראק לכל סגנון? |
|
|
| Sniper |
ממממממממממממממממממממממממממממממממממישהו
יכול להגדיר לי את הסטייל
אנדרגראונד
?? |
|
|
| Scorchio |
טוב כוס אמק מה אכפת לי שיהיה גם אזרבייג'אני מצידי
אלעד נו יטירון
אתה לא יודע מה זה אנדרגראונד?
tronik = Underground |
|
|
| KrazyDJs |
אולי פשוט תעשו רשימה של הרבה סגנונות...או כולם אנאערף..
לא ידוע כמה יש...
ופשוט תגדירו אותם... |
|
|
| DjChook |
דיי נמאס מלהגדיר כבר :)
במיוחד שמוש לא פה, הכי מצחיק איתו :) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DjChook
במיוחד שמוש לא פה, הכי מצחיק איתו :) |
[Mosh Mode]
אבל זה אפליפטינג-גרוב-מלודיק טראנס בניגוד להולדן שמנגן
פרוגרסיב-דיפ-אמביינט-טק האוס
אתם מבינים זה מאוד פשוט
[/Mosh Mode] |
|
|
| DjChook |
חחח נו בדיוק, זה מצחיק
MOSH U KNOW I LOVE U... WHEREVER U R |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממממממממממממממממממממממממממממממממישהו
יכול להגדיר לי את הסטייל
אנדרגראונד
?? |
זה מה שלא במיין סטרים, משהו שבחיים לא תמצא באם טי וי או ברדיו בשעות רגילות... יש ראפ אנדרגראונד, רוק אנדרגראונד, האוס אנדרגראונד... וכוכוכוכו' |
|
|
| Sniper |
צח אחי לא כל הטרוניק זה אנדרגראונד
חח:]
אל תגזים
בכל אופן אני מדבר על אנדרגראונד אהוס
מישו יכול לתת פה כמה כאלה? |
|
|
|
|