|
Dj Tiesto - Another Day At The Office DVD (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Tackar så mycket Mib å steve som hostar....
Hoppas att den är bra så kanske man kan köpa denna...
Såg att den fanns på Ginza Här Kosta bara 300 pix.. |
|
|
| lonne |
| Thanks a bunch ! Ska bli kul och se mediahorans vardag... |
|
|
| mjz |
| fan, måste frilägga lite plats på hårddisken igen... tackar för videon... :) |
|
|
| MiB |
| blir inte MYCKET skillnad på bild på en svcd & en dvd-r men missar ju lite extras men kul o se en 44 minuter lång intervju med han... nää.. |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Såg att den fanns på Ginza Här Kosta bara 300 pix.. |
den ska jag köpa nästa lön! :) |
|
|
| Dioxys |
| nästa ggn pappa frågar vad fan jag vill bli så visar jag honom detta! helt klart värt att köpa! |
|
|
| [nils] |
tackar MiB! :) (o steve för ftpn :))
ska också köpa så fort pengar droppar fram. den var verkligen kul att se. tänkte på hur bra "publicity-stunt" det är att langa fram en dvd om sig sjäv :crazy: |
|
|
| AnD |
| Tack så mycket. Det blir till att köpa den här sen också tror jag :) Även fast 300kr svider. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag PM.ar dig :) Tänk om jag fick en krona varje gång du sa tack... då hade jag vart mångmiljardär nu :toothless |
Wow vad lycklig jag vore om jag fick ett sånt pm från steve (pleaseee) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Wow vad lycklig jag vore om jag fick ett sånt pm från steve (pleaseee) |
Fan nu hade du tur... skulle bara kolla en sista gång innan jag drog hemmifrån... jag har PMat dig... anledningen att jag PMar är för att jag inte vill ha några andra än våra kära SWETAs på min FTP :)
Ha en bra kväll.... nu drar jag till Weekender // Steve :gsmile: |
|
|
| ice_key |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Fy f*n va massiv den var =)
Ljudet knäcker =)
Beställde DVD'n utav Ginza oxå, ett måste =)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| XLA |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag PM.ar dig :) Tänk om jag fick en krona varje gång du sa tack... då hade jag vart mångmiljardär nu :toothless |
Då får du några spänn till: Tack tack tack Tack tack tack Tack tack tack. :)
Ska tanka mig tokig nu :P var på LAN i helgen, närmaste jag kunde komma Trance där var Brooklyn Bounce o en compilation med chilltrance som en kille hade. så jag har abstinens nu ;) |
|
|
|
|