return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Dj Tiesto - Another Day At The Office DVD
View this Thread in Original format
MiB
sitter o skummar igenom denna o fyfan asså =) man förstår inte ibland hur stor han är asså.. speciellt i usa.. vilka spelningar och vilken succe som dj asså =))))))

ska fixa till den till rar o det så drar jag upp den till steves burk så fort jag gjort klart det...

SVCD DVDRiP =)))
SteveTranz4ever
FET CRED TILL MiB

Jag har gjort plats på min FTP

Shyrre att du fixar upp den för alla :gsmile:
MiB
lite screenshots under tiden ;)

från nyår 2002 till 2003 New York

vill oxå ha poliser som bär mina skivor till limmon haha..

obs..stillbilderna är MYCKET sämre kvalitet på än videon =) videon e klockren.. har kollat på vanlig dvd oxå.. funkar perfekt...
zamson
drog du hem dvd-r releasen?
MiB
quote:
Originally posted by zamson
drog du hem dvd-r releasen?

ingen dvd-r släppt på den bara svcd o divx men föredrar svcd så man kan köra i standalone dvd...

"Scheduled for release around the beginning of July."

hehe tur man har massa holländare som säger till när dom får saker o ting =)

EDIT: la upp wallpapers på dvdn nu oxå i samma katalog som filmen i 3 st storlekar..
dbl
niiice... vill ha :)
Connector
ooooh, TACK MiB! Och tack Steve som hostar :)

Håller på att tanka!
Mirv0
Ska bli kul att se :)

Tack MIB och Steve

:cool:
XLA
Tror inte jag har detaljerna till Steves ökända ftp. Nån vänlig själ som kan PM:a dem till mig? Tusen miljarder tack.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by XLA
Tror inte jag har detaljerna till Steves ökända ftp. Nån vänlig själ som kan PM:a dem till mig? Tusen miljarder tack.

Jag PM.ar dig :) Tänk om jag fick en krona varje gång du sa tack... då hade jag vart mångmiljardär nu :toothless

zamson
DJ.Tiesto_Another.Day.At.The.Office.2003.PAL.DVDR-VLDVDr

:P

ingen som har denna?? skulle vara sååå najs (har just köpt en dvd-r brännare)
zomn
Hade egentligen velat se denna ifrån original-dvd:n men det kommer väl vara muppsvårt att få tag på den här i sverige så man får väl försöka ragga upp den på annat vis. :(

Väntar spänt på 'Tiësto in Concert'-DVD:n också, även om det nu inte blir hela konserten som kommer finnas med på den. Största som hänt i europa på länge, får bara inte missas. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement