return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Vanavond Mysteryland Live op Radio 538
View this Thread in Original format
Divine9
Vanaf middernacht komen we live vanaf Mystery Land.
00:00 - 01.00 Junkie XL
01.00 - 06:00 Dimitri
02:10 - 03:40 Der Dritte Raum
03:40 - 06:00? Marco V

Junkie xl is wel cool.
de rest lijkt me crap... dimitri is afgeschreven & marco v hebben we nou al zo vaak gehoord :)
jammer dat ze niet wat andere djs uitzenden, maar ik denk dat id-t radio ook wel wat gaat doen over 1-2 weken ;)
Blik
quote:
Originally posted by Divine9
Vanaf middernacht komen we live vanaf Mystery Land.
00:00 - 01.00 Junkie XL
01.00 - 06:00 Dimitri
02:10 - 03:40 Der Dritte Raum
03:40 - 06:00? Marco V

Junkie xl is wel cool.
de rest lijkt me crap... dimitri is afgeschreven & marco v hebben we nou al zo vaak gehoord :)
jammer dat ze niet wat andere djs uitzenden, maar ik denk dat id-t radio ook wel wat gaat doen over 1-2 weken ;)


Marco V draait wel vet hoor, jammer genoeg dat die om 3:40 draait en ik geen zin heb om het op te nemen (weet ook nie hoe dat moet)

Junkie XL hoeft van mij ook niet zo nodig hoor
Henkie_henk
Niet echt dat je zegt ow dit MOET ik tapen.. ik had liever wat anders gehoord maarja.. 538 he..
Robvef
Ik had het wel lachen gevonden als ze Neophyte zouden uitzenden. :D :D :D
moogwai
't maar matig wat ze uitzenden :( ... maar ik ben toch benieuwd naar Der Dritte Raum.. schijnt wel bijzonder te zijn.

Trouwens Sensation wordt zowel op Radio 538 als op TMF live uitgezonden... ik wil in ieder geval zeker de live-sets van Rank 1 en Marco V hebben, de rest boeit me niet zo :)
Dj Lex
Ik ga alleen voor marco v, maar ik ga niet opblijven, iemand ript het vast wel
Robvef
Ik ben dan allang zat en hopelijk ook nog gelukkig. (Oftewel, kijken of ik vanavond nog wat kan scoren :D :D :D)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Ik ben dan allang zat en hopelijk ook nog gelukkig. (Oftewel, kijken of ik vanavond nog wat kan scoren :D :D :D)


Ga jhij erheen? Das helemaal cool
Robvef
Nee, ga er niet heen. Ga lekker in Breda aan de bar hangen. Weer eens wat anders. Kijken of er nog leuke hockeysletjes zijn :D :D :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Nee, ga er niet heen. Ga lekker in Breda aan de bar hangen. Weer eens wat anders. Kijken of er nog leuke hockeysletjes zijn :D :D :D


hehe ja van die vies rijke kakkers. haha is ook leuk

Robvef
Je moet wat he
Blik
quote:
Originally posted by moogwai

Trouwens Sensation wordt zowel op Radio 538 als op TMF live uitgezonden... ik wil in ieder geval zeker de live-sets van Rank 1 en Marco V hebben, de rest boeit me niet zo :)


nou, Ik ben toch zeker wel benieuwd naar Roog, zal wel helemaal niks zijn maar dat hoor ik wel als ik thuiskom, DJ Jean wil ik ook wel ff luisteren, die heeft best vaak wel vette promo's in zijn sets
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement