|
Vanavond Mysteryland Live op Radio 538 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Rob? Wat moet je nou met die kakkertjes? LoL.. die hebbe allemaal broers met name als... "robert-jan" ..."pieter cornelis" haha..
Succes RoB |
|
|
| Akira |
| ik vind alleen marco V de moeite waard.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Rob? Wat moet je nou met die kakkertjes? LoL.. die hebbe allemaal broers met name als... "robert-jan" ..."pieter cornelis" haha..
Succes RoB |
haha ja dat is nix. Maar dat vies rijke staat me wel aan. |
|
|
| Henkie_henk |
W000T nog 20 minute ofzow en dan komt Marco V!
En Robert gek in ze hoofd gaat daar llllive naar luistere :rolleyes: wish i could be there :( |
|
|
| Divine9 |
hey henkie_henk ik weet niet of je het door hebt.. maar marvo v is al een half uur bezig :)
Ik was net op tijd thuis toen dimitri klaar was :P :) |
|
|
| Henkie_henk |
ja joh?? lol.. maar hij zou pas om 3:40 beginne... ach ik luister al een tijdje :) vanaf 2:15 ofzow : )
maar thankz :) alst echt zo is :p |
|
|
| Divine9 |
yup.. volgens mij is der dritte raum niet op komen dagen ofzo ;)
maar dat betekent vet lange set van marco v
| quote: |
Marco V draait wel vet hoor, jammer genoeg dat die om 3:40 draait en ik geen zin heb om het op te nemen (weet ook nie hoe dat moet)
Junkie XL hoeft van mij ook niet zo nodig hoor
|
yup marco v draait top! maaarrr ik vind het wel leuk om live sets te hebben van djs waarvan er niet zoveel zijn.
bv van junkie xl heb ik nog geen 1 live set gezien.
Van marco v daarentegen zijn er redelijk veel. |
|
|
| Ren |
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538 :)
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Ren
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538 :)
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond.. |
hey draaide marco ook nog om kwart over 5, zette hem toebvallig aan en was echt een baggerplaat dus heb hem gelijk afgezet |
|
|
| moogwai |
Ik kwam vannacht thuis... en de eerste plaat die ik van Marco V hoorde was de Deep Dup Mix van Rank 1 - Such Is life ... super :)
Verder draaide hij ook nog DJ Tomcraft - Silence (azzido da bass style remix) Katana - Faincy Fair en toen nog een paar "Picotto" platen als Saccoman - The Recall (Picotto Answer Mix) en Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psicho Mix)... |
|
|
| Jukx |
Heeft iemand Junkie XL nog opgenomen ofzo... lijkt me best wel interessant!
Jammer dat Der Dritte Raum niet is komen opdagen... die gast is namelijk best wel goed!! |
|
|
| Robvef |
| Zat vannacht rond een uur of 4 in de snack en toen heb ik toch nog een stukje Marco V. kunnen meepakken. Het kleine stukje dat ik gehoord heb, klonk wel lekker. |
|
|
|
|