return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Vanavond Mysteryland Live op Radio 538 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Rob? Wat moet je nou met die kakkertjes? LoL.. die hebbe allemaal broers met name als... "robert-jan" ..."pieter cornelis" haha..

Succes RoB
Akira
ik vind alleen marco V de moeite waard....
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Rob? Wat moet je nou met die kakkertjes? LoL.. die hebbe allemaal broers met name als... "robert-jan" ..."pieter cornelis" haha..

Succes RoB


haha ja dat is nix. Maar dat vies rijke staat me wel aan.
Henkie_henk
W000T nog 20 minute ofzow en dan komt Marco V!

En Robert gek in ze hoofd gaat daar llllive naar luistere :rolleyes: wish i could be there :(
Divine9
hey henkie_henk ik weet niet of je het door hebt.. maar marvo v is al een half uur bezig :)

Ik was net op tijd thuis toen dimitri klaar was :P :)
Henkie_henk
ja joh?? lol.. maar hij zou pas om 3:40 beginne... ach ik luister al een tijdje :) vanaf 2:15 ofzow : )

maar thankz :) alst echt zo is :p
Divine9
yup.. volgens mij is der dritte raum niet op komen dagen ofzo ;)
maar dat betekent vet lange set van marco v

quote:

Marco V draait wel vet hoor, jammer genoeg dat die om 3:40 draait en ik geen zin heb om het op te nemen (weet ook nie hoe dat moet)

Junkie XL hoeft van mij ook niet zo nodig hoor


yup marco v draait top! maaarrr ik vind het wel leuk om live sets te hebben van djs waarvan er niet zoveel zijn.
bv van junkie xl heb ik nog geen 1 live set gezien.
Van marco v daarentegen zijn er redelijk veel.
Ren
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538 :)
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond..
Dj Lex
quote:
Originally posted by Ren
Ik vond Marco V goed draaien! Der Dritte Raum kwam idd niet opdagen, en Dimitri was zo goed als klaar, en toen we net ff op die heuvel tegenover het Colloseum zaten begon Marco V en erg heftig moet ik zeggen! Hij ging ook lang door, op de weg terug in de auto was ie nog steeds op 538 :)
Weet iemand of Sunny D toevallig nog is uitgezonden ? Hem vond ik het beste van de avond..


hey draaide marco ook nog om kwart over 5, zette hem toebvallig aan en was echt een baggerplaat dus heb hem gelijk afgezet
moogwai
Ik kwam vannacht thuis... en de eerste plaat die ik van Marco V hoorde was de Deep Dup Mix van Rank 1 - Such Is life ... super :)

Verder draaide hij ook nog DJ Tomcraft - Silence (azzido da bass style remix) Katana - Faincy Fair en toen nog een paar "Picotto" platen als Saccoman - The Recall (Picotto Answer Mix) en Joy Kitikonti - Joyenergizer (Psicho Mix)...

Jukx
Heeft iemand Junkie XL nog opgenomen ofzo... lijkt me best wel interessant!
Jammer dat Der Dritte Raum niet is komen opdagen... die gast is namelijk best wel goed!!
Robvef
Zat vannacht rond een uur of 4 in de snack en toen heb ik toch nog een stukje Marco V. kunnen meepakken. Het kleine stukje dat ik gehoord heb, klonk wel lekker.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement