|
מזל טוב מזל טוב מזללל טווובבב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי יא נקניק באמת הוא לא אמר לי ישבנו איזה עשרים חבר'ה
בפאב חמוד לאללה בכפר סבא - היה חבל על הזמן
שתיתי פשוט המוווווןןןן
חברים שלי השקו אותי באלכוהול איכותי ...
שני ליטר בירה , פעמיים הסנפת אבסנט (מי שיודע מה זה זה חבל על הזמן)
ועוד שני שוטים של אבסנט עם אוזו ...
אהההההה
|
חזק חזק האבסנט משהו לא נורמלי
פעם הורדתי שתי כוסות והרגשתי את עצמי בהזיות
| quote: |
עשו לי מופע ליום הולדת של אלכוהול שמה והדליקו אותו ונתנו לי לשתות
כל מיני - היה מטורף ... הדליקו לי משקאות בפה - עד עכשיו
יש לי כוויה בשפה העליונה סעמ'ק ...
|
פעם עשינו את זה לחבר שלנו הוא ירק הכל החוצה אתה קולט יוצאת לו להבה מהפה הוא כמעט שרף את הבית
אה כן מזל טוב
:) |
|
|
| arik |
האאאא אני בהלם
מזל טוב מורן
אוהבים אותך!!!!
עד 1200 |
|
|
| itamarsan |
מזל טוב מורןןן!!!!!
אני עוד שבוע וחצי למניאאאאק!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
סבאאאאאאאאאאאאא
אני לא מאמין שיש לך כבר יומולדת!!!!!
תתחדש המון וכייף מלאן והרבה אושר ושמחה!!!!!!!!!!
עוד ירשמו עלייך בספרי ההיסטוריה של הצוף והחממה אחי!!!!
מזל טוב אחיייייייייייייייייייייייי
! |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב מורנושקה!!! (?) ;)
אין כמו אבסנט, שני שותים ומקבלים אחלה סיבוב! :D
ועוד שתית 2 ליטר בירה אהה?
איך אתה זוכר בכלל מה עשית אחרי זה? חחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
| אתה יכול לשלוח לי גם אחת כזאת?? |
|
|
| TinkerbeL |
מ-ז-ל ט-ו-ב!!!!!!!!!!!!!
:tongue3 :eyespop: :toocool: :gsmile:
(אורן אתה דוחה) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
(אורן אתה דוחה) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה?
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
מזל טוב בחור
עד 120
המשך שירות נעים
:P |
|
|
|
|