|
מזל טוב מזל טוב מזללל טווובבב
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
מוריקושקוש שלי
מזלל טובב~#~#
אוהבת אותך המון המון!@$!
מוואאהההה
........
טוב אני עוד שניה מתה פה, אז אני אסיים בשלב זה
אבל אני עוד אחזור...
תגידו לו מזל טוב@~#
למורנושקה יש היום יום הולדת~#~
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| Rising |
| מזל טוב גברררררררררר :) :tongue3 :) :tongue3 :) |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב אחחחחחח שלההההההה
שתחיה עד 120 ותקבל כמה עוגות בפנים... |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב גבר
אני מחר :] |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מזל טוב גבר
אני מחר :] |
מזל"ט גם לך הנוער של היום :) |
|
|
| Sniper |
מזל טוב אח שלי!!!!:]
מת עלייך
שמור על עצמך |
|
|
| Flotser |
מזל טוב מוריקושקוש !!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
מסנן אותי בשיחות אתמול אה יא זבל...
אני מתקשר להגיד לך מזל טוב ואתה נותן לחבר שלך לענות לי ושהוא אומר לי שתתקשר חזרה אתה לא מתקשר
סבבה... הכל נרשם
דרך אגב... מזל טוב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מסנן אותי בשיחות אתמול אה יא זבל...
אני מתקשר להגיד לך מזל טוב ואתה נותן לחבר שלך לענות לי ושהוא אומר לי שתתקשר חזרה אתה לא מתקשר
סבבה... הכל נרשם
דרך אגב... מזל טוב |
אחי יא נקניק באמת הוא לא אמר לי ישבנו איזה עשרים חבר'ה
בפאב חמוד לאללה בכפר סבא - היה חבל על הזמן
שתיתי פשוט המוווווןןןן
חברים שלי השקו אותי באלכוהול איכותי ...
שני ליטר בירה , פעמיים הסנפת אבסנט (מי שיודע מה זה זה חבל על הזמן)
ועוד שני שוטים של אבסנט עם אוזו ...
אהההההה
עשו לי מופע ליום הולדת של אלכוהול שמה והדליקו אותו ונתנו לי לשתות
כל מיני - היה מטורף ... הדליקו לי משקאות בפה - עד עכשיו
יש לי כוויה בשפה העליונה סעמ'ק ...
קיצר מזל טוב לי :)
תודה לכולם אוהב אותכם מת עליכם !!!!! :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2
אם מישהוא רוצה לבוא לצוף שירשום פה כמה שיותר מהר
פרטים שלו שם ושם משפחה ....
C YA ! |
|
|
|
|