return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מזל טוב מזל טוב מזללל טווובבב
View this Thread in Original format
Tarantula
מוריקושקוש שלי
מזלל טובב~#~#
אוהבת אותך המון המון!@$!
מוואאהההה

........

טוב אני עוד שניה מתה פה, אז אני אסיים בשלב זה
אבל אני עוד אחזור...

תגידו לו מזל טוב@~#
למורנושקה יש היום יום הולדת~#~
:D :D :D :D :D :D
Rising
מזל טוב גברררררררררר :) :tongue3 :) :tongue3 :)
KrazyDJs
מזל טוב אחחחחחח שלההההההה
שתחיה עד 120 ותקבל כמה עוגות בפנים...
-CosmicFire-
מזל טוב גבר

אני מחר :]
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מזל טוב גבר

אני מחר :]


מזל"ט גם לך הנוער של היום :)
skelz
מזל טובבבבב :)
Eitan E
מזל טוף
Sniper
מזל טוב אח שלי!!!!:]
מת עלייך
שמור על עצמך
DjChook
מזלטוב גברררר
Flotser
מזל טוב מוריקושקוש !!!!!


:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Hell_Copter
מסנן אותי בשיחות אתמול אה יא זבל...
אני מתקשר להגיד לך מזל טוב ואתה נותן לחבר שלך לענות לי ושהוא אומר לי שתתקשר חזרה אתה לא מתקשר
סבבה... הכל נרשם

דרך אגב... מזל טוב
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מסנן אותי בשיחות אתמול אה יא זבל...
אני מתקשר להגיד לך מזל טוב ואתה נותן לחבר שלך לענות לי ושהוא אומר לי שתתקשר חזרה אתה לא מתקשר
סבבה... הכל נרשם

דרך אגב... מזל טוב



אחי יא נקניק באמת הוא לא אמר לי ישבנו איזה עשרים חבר'ה
בפאב חמוד לאללה בכפר סבא - היה חבל על הזמן

שתיתי פשוט המוווווןןןן
חברים שלי השקו אותי באלכוהול איכותי ...

שני ליטר בירה , פעמיים הסנפת אבסנט (מי שיודע מה זה זה חבל על הזמן)
ועוד שני שוטים של אבסנט עם אוזו ...
אהההההה

עשו לי מופע ליום הולדת של אלכוהול שמה והדליקו אותו ונתנו לי לשתות
כל מיני - היה מטורף ... הדליקו לי משקאות בפה - עד עכשיו
יש לי כוויה בשפה העליונה סעמ'ק ...

קיצר מזל טוב לי :)

תודה לכולם אוהב אותכם מת עליכם !!!!! :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2

אם מישהוא רוצה לבוא לצוף שירשום פה כמה שיותר מהר
פרטים שלו שם ושם משפחה ....
C YA !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement