return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
עזרונת ... :)
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב שאלה שחבר שלי מציק בקשר לזה כבר הרבה זמן
אז חשבתי אולי מישהוא פה יכול לעזור ...

אז ככה - יש אפשרות להוריד סרט באינרטנט ואיכשהוא לצרוב את זה
ככה שיהיה אפשר לראות את זה בדיוידי רגיל ?
אמרו לי שיש תוכנה שעושה את זה זה הגיוני בכלל ?

ודבר שני - הוא רוצה לדעת איך ואם אפשר לצרוב סרטי דיוידי
מדיסק לדיסק ?

קיצר אני לא מבין בחרא הזה אז אם מישהוא פה יודע יהיה אחלה
:)

-תודה-
Scorchio
אוקיי
זה הכל תלוי בנגן
DVD
שלו
כי יש נגנים ישנים שלא קוראים
VCD, SVCD
וכל זה
אם יש לו
DVD
חדש אני מניח שהוא יקרא אותם
אז מה שעושים זה לוקחים את ה
AVI
הופכים ל
MPEG
וצורבים ב
Nero
VCD
או
SVCD.

עכשיו לצרוב סרט של
DVD
חייב צורב
DVD-R
ודיסק של איזה 9 ג'יגה
אז את זה הוא יכול לשכוח כי זה פול כסף.
Q-PiXeL
שיוריד סרט בפורמט
SVCD
ויצרוב אותו על דיסק בעזרת נרו

להפוך סרט
AVI (DivX/XviD)
ל
SVCD/VCD
זה סיפור

ב
SVCD/VCD
יש רזולוציה קבועה ובסרטי דיויקס כל סרט רזולוציה שונה
בקיצור
SVCD
ולצרוב בעזרת
NERO

שאלה שניה, הוא צריך צורב דיוידי ומדיה תואמת...
ADiSH
יש הרבה תוכנות כמו
easy cd creator 6
שעושות את בקלות
(אתה אפילו יכול להוסיף תפריט:wtf: (
EternalMusic
luckystrike

זה באמת סיפור בישביל מה שאתה רוצה לעשות
את צריך קודם כל להפוך את הקובץ ל
SVCD
ואחרי זה לפורמט של
DVD
(*.VOB)

זה לוקח יום שלם
24 שעות
בדוק .
כמובן שאתה צריך צורב די וי די
עם דיסקים מתאימים
60 ש"ח ל 10 דיסקים כאלה
Triple-z
להפוך
Avi (DiVX/XViD) To SVCD
זה באמת דיי סיפור

אבל יש מדריכים דיי טובים שיכולים לעזור למי שרוצה לעשות את זה
אני כבר הפכתי כמה סרטים. חלק יצאו טוב עם תרגום והכל
בחלק היו בעיות של סיכרון הקול והתמונה בד"כ בדיסק השני לא יודע למה

(תחפשו תמדריכים באתרים האלו (שבטח אתם מכירים

Lionetwork
Subcenter
luckystrike
quote:
Originally posted by EternalMusic
luckystrike

זה באמת סיפור בישביל מה שאתה רוצה לעשות
את צריך קודם כל להפוך את הקובץ ל
SVCD
ואחרי זה לפורמט של
DVD
(*.VOB)

זה לוקח יום שלם
24 שעות
בדוק .



רגע אבל הם אמרו שאפשרי לעשות את זה גם בלי
24
שעות אלא סתם
SVCD
בצריבה בנרו לא ?

אם אני לוקח קובץ
SVCD
וצורב בנרו אח"כ הוא יוכל לראות
בדיוידי הרגיל שלו ?
ADiSH
זה לא סיפור בכלל
תוריד
ulead movie factory 2
וזה נותן לך לצרוב מה שאתה רוצה אתה לא צריך להסתבך
ואם\כנראה שאין לך צורב די וי די
תוריד
Avi split
שזה לפצל את ה
divx
לשתיים כדי שתוכל לצרוב

זהו
סוף
נקודה
(.)

(אני אפילו יעלה לשרת של חן, אם אתה רוצה(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רגע אבל הם אמרו שאפשרי לעשות את זה גם בלי
24
שעות אלא סתם
SVCD
בצריבה בנרו לא ?

אם אני לוקח קובץ
SVCD
וצורב בנרו אח"כ הוא יוכל לראות
בדיוידי הרגיל שלו ?


כן
תוריד סרט בפורמט של
SVCD
ואז תצרוב בנרו והוא יוכל לראות את זה בדי וי די שלו
בהנחה שהדי וי די קורא צרובים כאלה...
DjChook
רוב הנגנים קוראים
VCD
ולא
SVCD

אך גם את רובם אפשר לפרוץ בעזרת קוד תוכנה לכך שיקראו
SVCD

luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio

אז מה שעושים זה לוקחים את ה
AVI
הופכים ל
MPEG
וצורבים ב
Nero
VCD
או
SVCD.



רגע אז אם יש לו קובץ
MPEG
הוא יכול פשוט לצרוב את זה בנרו והוא גם יוכל לראות את
זה בדיוידי ?

סורי שאני מציק ... :)

ועדיש לא הבנתי מה הסברת כל כך ?

הוא שואל אם אפשר לחפש בקאזה לפי סיומות - יענו ככה הוא
יוכל למצוא רק
SVCD\VCD
ולא תהיה לא בעיה ...
למה עכשיו הסרטים שיש לו הם
AVI , MPEG
לפי מה שהוא אומר
...
ADiSH
אתם מתעלמים ממני או משהו?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement