|
oDrori - Ararat (samples)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חבר'ה העליתי סאמפל של מה שיש לי עד כה מטראק שאני עובד עליו וסאמפל של המלודיה המרכזית שלו... הכל נמצא בשרת של צ'וק ואני אשמח לשמוע ממכם דעות הערות טענות ומענות, תהיו פדאנטים ככל האפשר
:)
אני מניח שאם אני אעלה עוד משהו אני אשנה את שם התיקייהלמשהו כמו
oDrori - Samples
או משהו כזה ואעדכן כאן...
צ'או ותודה לכולם |
|
|
| -CosmicFire- |
| ניבדוק ניבדוק |
|
|
| arik |
אמרתי לך כבר אבל אני יגיד שוב
AIRBASE הבא
או ארמין הבא
או עודד הבא!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by arik
אמרתי לך כבר אבל אני יגיד שוב
AIRBASE הבא
או ארמין הבא
או עודד הבא!!! |
חחח :) Bless U Child :):) :) |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי אני לא מוצא את זה
איפה בדיוק שמתה את זה?? |
|
|
| KrazyDJs |
בדיירקטורי הראשי....בתיקייה שמתחילה ב
oDrori
לא ? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בדיירקטורי הראשי....בתיקייה שמתחילה ב
oDrori
לא ? |
ואיפה זה? |
|
|
| KrazyDJs |
דיירקטורי ראשי, ת'לא מבין ?
main directory...
אני חושב...
או שפשוט תחפש בתיקיות האחרות
אין שם הרבה :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| חושב שלא ניסיתי? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חושב שלא ניסיתי? |
פיייייייייי יאללה...
השרת לא עובד לי עכשיו
אז פשוט תמשיך לחפש
טוב ?
:rolleyes: |
|
|
| oDrori |
טוב, זה קצת נמחק (חן, אני מניח?) ... אני אעלה את הקבצים שוב, הפעם לא בתוך תיקייה.
EDIT
סיימתי להעלות, מחכה לתגובות :) |
|
|
|
|