return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
icone - meriva & icone - calibra
View this Thread in Original format
Lightworks
Kheb twee nieuwe trackjes af! Ge kunt ze hier downloaden :

icone - meriva [original mix]

icone - calibra [extended mix]

Laat me weten wat je'r van denkt he ;)

Greetz,
Wim / LW
Tiger777
haa... mooi uplifting, just the way i like it :)
tor8024
meriva rockx!

calibra ook, zalige melodieën hier! maar die piano tijdens de break vind ik eigenlijk maar niks.. other than that, zeer goed nummer!


btw, hoe zit het eigenlijk met die heart & soul release?
Lightworks
mercikes Tiger & Kev ;)

normaal zou Heart & Soul vorige maand zijn uitgekomen... is niet het geval. het is een startend label, dus ik zou ze veel krediet willen geven. maar toch... om het zo lang te trekken moet er bij het opstarten toch al flink wat mis zitten denk ik. we zullen zien, maar hoe het nu zit (mijn track 'Behind The Matrix' was al gesigned sinds september vorig jaar - release voor november) zie ik het ni zitten bij dat label :(

kzal nog zien wat ik doe met 'meriva', naar een ander label sturen, maar welk?
Nabistai
quote:
Originally posted by Lightworks
mercikes Tiger & Kev ;)

normaal zou Heart & Soul vorige maand zijn uitgekomen... is niet het geval. het is een startend label, dus ik zou ze veel krediet willen geven. maar toch... om het zo lang te trekken moet er bij het opstarten toch al flink wat mis zitten denk ik. we zullen zien, maar hoe het nu zit (mijn track 'Behind The Matrix' was al gesigned sinds september vorig jaar - release voor november) zie ik het ni zitten bij dat label :(

kzal nog zien wat ik doe met 'meriva', naar een ander label sturen, maar welk?


Probeer bij een zo klein mogelijk label te gaan, want de grotere bieden alleen onmogelijke contracten aan waar ge in een hoekske geduwd word (nen artiest meer of minder, voor hun is het niet belangerijk)
Tiger777
ge moet het groot zien... Ik dacht aan, ID&T, bansheeworx, Black Hole, Mid town of wa dacht ge van xtravaganza? hehe, nee, nabistai heef gelijk, maar als ge te klein gaat, krijgt ge wa ge nu voor hebt met meriva... Probeer eens bij iets middelmatig..; bijvoorbeeld: Byte Records

of ja, bonzai music, die zijn nu toch niet meer ZOOOOOOO enorm groot ook ni maar toch proffesioneel... Probeert is een demo'ken op te sture. Voor de rest heb ik geen enkel idee waar ge zou moeten gaan aankloppen.
TatanaGirl
Ik vind alle twee de tracks heel goed. De extended versie is iets beter vind ik. Goed werk ;)

Groetjes

TatanaGirl
tor8024
quote:
Originally posted by Lightworks
kzal nog zien wat ik doe met 'meriva', naar een ander label sturen, maar welk?


probeer misschien Armada.. is een pas opgestart label (nieuwe artiesten zijn dus altijd welkom) van Armin Van Buuren (aan exposure zal het dus ook niet ontbreken) :)
CygnusX
Pure klasse, deze 2 nummers.
Ik verkies Calibra.

Veel succes met het uitbrengen!
Rising
"Meriva" - Holy ! nice melodic stormer

"Calibra" - a bit more progressive trance, I love it!

Keep up the nice productions coming!

Lightworks
Thx guys ;)

kev : weet je het webadres van Armada?

greetz,
Wim
Mister_Michel
quote:
Originally posted by tor8024
probeer misschien Armada.. is een pas opgestart label (nieuwe artiesten zijn dus altijd welkom) van Armin Van Buuren (aan exposure zal het dus ook niet ontbreken) :)


Ik zou zeker voor het deze gaan, een label van een top-artiest zelf zal naar mijn inzien toch redelijke contracten hebben voor artiest en label, en aangezien het pas opgestart is is de kans redelijk groot (zeker met zo'n goede producties ;) ) dat ze u aannemen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement