|
Yahel-Voyage (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Idd stel je voor
je bent hard gegaan Blikkie 100 posts vandaag ofzo? |
nee, stuk of 60, ik heb gisteravond nog ff gruwelijk veel gepost, toen kwam mijn teller alweer op de 2240 te staan, het gaat echt gruwelijk hard deze dagen, ik begin op Lynx te lijken |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Idd stel je voor
je bent hard gegaan Blikkie 100 posts vandaag ofzo? |
jaaaa, hij heb je ingehaald, Lexie:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
nee, stuk of 60, ik heb gisteravond nog ff gruwelijk veel gepost, toen kwam mijn teller alweer op de 2240 te staan, het gaat echt gruwelijk hard deze dagen, ik begin op Lynx te lijken |
ja idd, niet normaal meer joh. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
jaaaa, hij heb je ingehaald, Lexie:D:D:D |
hijs nooit voorbij me geweest volgens mij :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hijs nooit voorbij me geweest volgens mij :D |
heehe nee nooit voor je geweest |
|
|
| Blik |
| moet je toch lukken, ik heb nog 3 dagen proefwerken, en dat zijn allemaal kutdagen, dus (misschien) zal ik minder posten:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
moet je toch lukken, ik heb nog 3 dagen proefwerken, en dat zijn allemaal kutdagen, dus (misschien) zal ik minder posten:) |
flikker op, dat geloof ik niet, je bent ook addicted |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
flikker op, dat geloof ik niet, je bent ook addicted |
ik zei ook misschien:D
LOL |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zei ook misschien:D
LOL |
haha LOL, idd |
|
|
| M5 |
yep , iets minder dan een jaartje geleden dat tiesto hem draaide op sensation ...leuke set trouwens ...mijn favoriet was daaruit altijd Cloud 69 - Sixty nine ways ....prachtig plaatje ...vooral het laatste gedeelte....
:cool: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
yep , iets minder dan een jaartje geleden dat tiesto hem draaide op sensation ...leuke set trouwens ...mijn favoriet was daaruit altijd Cloud 69 - Sixty nine ways ....prachtig plaatje ...vooral het laatste gedeelte....
:cool: |
ja, cloud 69 is zeker een mooi liedje, begint die mee op Magik 6.....heerlijk :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ja, cloud 69 is zeker een mooi liedje, begint die mee op Magik 6.....heerlijk :cool: |
geweldig nummer, nou ja leuk dan maar |
|
|
|
|