return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Yahel-Voyage (pg. 2)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Idd stel je voor
je bent hard gegaan Blikkie 100 posts vandaag ofzo?


nee, stuk of 60, ik heb gisteravond nog ff gruwelijk veel gepost, toen kwam mijn teller alweer op de 2240 te staan, het gaat echt gruwelijk hard deze dagen, ik begin op Lynx te lijken
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Lex


Idd stel je voor
je bent hard gegaan Blikkie 100 posts vandaag ofzo?

jaaaa, hij heb je ingehaald, Lexie:D:D:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


nee, stuk of 60, ik heb gisteravond nog ff gruwelijk veel gepost, toen kwam mijn teller alweer op de 2240 te staan, het gaat echt gruwelijk hard deze dagen, ik begin op Lynx te lijken


ja idd, niet normaal meer joh.
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance

jaaaa, hij heb je ingehaald, Lexie:D:D:D


hijs nooit voorbij me geweest volgens mij :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


hijs nooit voorbij me geweest volgens mij :D


heehe nee nooit voor je geweest
Blik
moet je toch lukken, ik heb nog 3 dagen proefwerken, en dat zijn allemaal kutdagen, dus (misschien) zal ik minder posten:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
moet je toch lukken, ik heb nog 3 dagen proefwerken, en dat zijn allemaal kutdagen, dus (misschien) zal ik minder posten:)


flikker op, dat geloof ik niet, je bent ook addicted
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


flikker op, dat geloof ik niet, je bent ook addicted


ik zei ook misschien:D

LOL
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ik zei ook misschien:D

LOL


haha LOL, idd
M5
yep , iets minder dan een jaartje geleden dat tiesto hem draaide op sensation ...leuke set trouwens ...mijn favoriet was daaruit altijd Cloud 69 - Sixty nine ways ....prachtig plaatje ...vooral het laatste gedeelte....

:cool:

Blik
quote:
Originally posted by M5
yep , iets minder dan een jaartje geleden dat tiesto hem draaide op sensation ...leuke set trouwens ...mijn favoriet was daaruit altijd Cloud 69 - Sixty nine ways ....prachtig plaatje ...vooral het laatste gedeelte....

:cool:


ja, cloud 69 is zeker een mooi liedje, begint die mee op Magik 6.....heerlijk :cool:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ja, cloud 69 is zeker een mooi liedje, begint die mee op Magik 6.....heerlijk :cool:


geweldig nummer, nou ja leuk dan maar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement