|
Yahel-Voyage (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Boss
magik 6 is zeker goed ja...
ik heb 'm zelfs kapot gedraaid... :) hij blijft nu steeds bij nr. 8 hangen.. echt vervelend |
Nummer 8.. nee dat is zeker vervelend :).. beste nummer van Magik 6(samen met nummer 7 uiteraard)
Gelukkig is die van mijn Magik 6 nog heel :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by moogwai
Nummer 8.. nee dat is zeker vervelend :).. beste nummer van Magik 6(samen met nummer 7 uiteraard)
Gelukkig is die van mijn Magik 6 nog heel :) |
Welke nummers zijn dat ook alweer? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Welke nummers zijn dat ook alweer? |
The swimmer - Purple Cloud en (hoe kan het ook anders) delerium - silence (tiesto's ISOS mix) |
|
|
| Donna |
Ja heerlijk magik 6,laatste tijd draai ik magik 2,3,4 ook weer vaak,die blijven rulen,7 vind ik persoonlijk heeel wat minder.
En de marcoV remix van such is life is zeker niet cheezy,gewoon lekkah,vlgns mij dan:D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
The swimmer - Purple Cloud en (hoe kan het ook anders) delerium - silence (tiesto's ISOS mix) |
Oh ja, die Silence remix is top natuurlijk |
|
|
| Boss |
Misschien kunnen we 'n poll houden, om te kijken wat iedereen z'n favo magik is...... :)
Ik vind magik 5 nog altijd de beste.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
Misschien kunnen we 'n poll houden, om te kijken wat iedereen z'n favo magik is...... :)
Ik vind magik 5 nog altijd de beste.... |
Magik 6 is voor mij zeker de beste, Magik 7 vind ik het begin beetje te soft en Magik 1 t/m 4 heb ik nooit gehoord |
|
|
| Boss |
| magik 2,3,4,5 en 6 heb ik al lang... 7 heb ik pas 'n week, en ook nog niet echt aandachtig naar geluisterd, en magik 1 heb ik ook pas sinds vorige week... |
|
|
| Boss |
Hebben jullie trouwens wel'ns opgemerkt dat bij magik 6, in liedje nr5 ongeveer bij 1:58 d'r 'n ventje enoRm hard 'GODVERDOMME' roept? :)
Wat zou daar het verhaal achter zijn..... ? |
|
|
| Donna |
LOL is dah zo,nee heb ik nog nooit gehoort,k ga gelijk ff tjekke:D
Enne voor mij ook magik 5,hoewel 3 vinnik ook great,hmm naja iig ik mis de magik feelings bij 7,maar ach,jammer dan tiz toch gratis en voor niks:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
Hebben jullie trouwens wel'ns opgemerkt dat bij magik 6, in liedje nr5 ongeveer bij 1:58 d'r 'n ventje enoRm hard 'GODVERDOMME' roept? :)
Wat zou daar het verhaal achter zijn..... ? |
haha, echt waar, ik pak nu mijn CD om dat te luisteren
tering, haha, dat is grappig, het klopt nog ook |
|
|
| Boss |
Aandachtig luisteren he.. :D
Heerlijk toch, zo'n liveset... |
|
|
|
|