|
Motorcycle - As The Rush Comes [Armin van Buuren Remix]
|
View this Thread in Original format
| reveal |
ahhh, vilken fin remix ;) skönt att höra den när den spelas för första gången, nu väntar man bara på en mp3-rip :D
edit: så :D steves ftp/upload/by reveal |
|
|
| St_Andrew |
| Helt underbar :D |
|
|
| mindshooter |
| omg jag missade...omg omg....let me heeeeear! |
|
|
| mjz |
| japp, riktigt bra remix av armin, synd bara att dom som vanligt pratar massa grötspråk mitt i låten... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
omg jag missade...omg omg....let me heeeeear! |
lugn min vän :) den lär redan ligga på en hubb nära dig :D |
|
|
| [nils] |
| FÖR BRA! :eyes: :eyes: unbelieveable! :wtf: |
|
|
| reveal |
^^^ och det blir inte bättre av att länken klistras in på alla tranceforum i världen på en gång :)
jag lägger den på steves ftp så fort som jag fått hem den
edit: så ja gott folk, då finns den under steves-ftp/Upload/by reveal/ :D |
|
|
| robstar |
Lyckades få den från Huben. :)
Grymt bra remix av Armin!! |
|
|
| x-dream |
Missade detta igår vart lite seg å trött då da...
Tankar hem å väntar på Armins mix....Ser fram emot detta då da... |
|
|
| RebeL9 |
ruggigt bra remix av Armin. Gillar speciellt effekten han gjort med hennes röst i buildupen. Den där defragmenterande effekten "aaaa aa a aaa a"
Se även upp för Markus Schulz remix. |
|
|
| zamson |
| slår det mesta armin gjort på senaste tiden - det finns verkligen den här speciella känslan i den här låten! |
|
|
|
|