|
Sensation White 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Jupp som fan, inte mkt att klaga på i detta set!
Edit: wohooo blev "Senior tranceaddict" nu :D |
|
|
| reveal |
megamixen började just
ok, detta är ju inte vad jag gillar precis... blir till å sova istället, ser fram emot ripparna av marco och gielen ;) |
|
|
| St_Andrew |
| neeeh värdelöst om jag får tycka =) |
|
|
| mjz |
usch... stäng av, stäng av, stäng av...
snart blir det ju marco i alla fall... :) |
|
|
| reveal |
har trots allt varit ett par riktigt klassiska låtar i megamixen, "bbe - 7 days and one week" som är nu tex :)
edit: eller Delerium - Silence :eyes: fint att höra publikens reaktion på den :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by reveal
har trots allt varit ett par riktigt klassiska låtar i megamixen, "bbe - 7 days and one week" som är nu tex :)
edit: eller Delerium - Silence :eyes: fint att höra publikens reaktion på den :) |
japp, "rain" och "water" delarna av mixen var rätt okej, men det var ändå en smått irriterande mix...
marco nu... |
|
|
| reveal |
| är ju marco v på onsdag på gorgeous ;) |
|
|
| mjz |
| japp, kanske, kanske ska dit... :) |
|
|
| St_Andrew |
riktigt fett set av Marco V! Synd bara att id-t a up lite där på slutet!
Orkar nog inte lyssna på Gielen, Gonnat! |
|
|
| Connector |
GAYlen.. woohooo, hoppas han knäcker :)
Marco V var grym! |
|
|
|
|