|
Sensation White 2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| Gaylen är het idag. Han mixar bara bra låtar. Rockar satan! |
|
|
| dbl |
tog och gick och la mig i sängen och lyssnade med hörlurar på hela skiten... somnade dock till en stund nån gång då och då, men hörde det mesta....
och nu när jag vaknade upp hade jag Faithless - Salva Mae i huvét och så ser jag nu att den spelades... hehe :p
men fyfan va trött jag kommer vara idag :/ |
|
|
| ice_key |
| Weeeeeee Ferry & Marco V's set ägde =) :crazy: |
|
|
| reveal |
| uppdaterade spellistorna i första posten |
|
|
| zamson |
nån grupp har väl släppt dom här nu?? upp me dom på steves ftp om ni sitter o trycker på dom.
edit: BTW... marco körde sweeping strings remixen på as the rush comes.. är inte d lite väl lugnt för att vara marco :) låten är ju bara hur fet som helst iofs |
|
|
| St_Andrew |
Låg o lyssnade på Gielen i sängen men somnade efter ett tag...
Tycker iaf att:
1 Marco
2 Armin
3 Gielen
4 Ferry
5 Tomten i början.... |
|
|
| [nils] |
ok, just nu är allt jag kan säga: döda! :/
vårat trådlösa nätverk dog!:whip: just precis efter "pure thurst [nu nrg remix]"! :( nyinstallerat och har strulat lite, men att lägga av mitt i armins mix @ sensation är juh lite väl!! :wtf:
HATA D-LINK! :eek: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by [nils]
ok, just nu är allt jag kan säga: döda! :/
vårat trådlösa nätverk dog!:whip: just precis efter "pure thurst [nu nrg remix]"! :( nyinstallerat och har strulat lite, men att lägga av mitt i armins mix @ sensation är juh lite väl!! :wtf:
HATA D-LINK! :eek: |
:( Schtackas nils... liiider mä dej :( |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by dbl
:( Schtackas nils... liiider mä dej :( |
tackar ;)
tack o lov att någon rippade så man kan tanka! är väldigt sugen på att höra "Paul van Dyk - for an angel [nu nrg remix]" tillock börja med :)
sen igen, tänk o kunna va där! :wtf: oha special treatment osv :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Mirv0 |
Armin van buuren ligger Steves FTP:)
edit: Ferry Corsten är på väg upp |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Mirv0
Armin van buuren ligger Steves FTP:)
edit: Ferry Corsten är på väg upp |
ooh tack! :)
Du råkar inte ha marco v & gaylens set med? ;) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by reveal
15 Y.O.M.C. - Deftig (Past, Present, Future)
|
En låt jag kände igen iaf :rolleyes: |
|
|
|
|