return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מה זה הסרבר של חן? (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מה אתה רוצה ממני לעזעזל ?

אחי אין לי משהו נגדך כן?
אני רק אומר שאסור לדבר על זה..
ובטח לא עם אנשים חדשים
ואם הוא חדש וזה מה שהוא שואל.. אז כנראה שהוא רק רוצה גישה ולא להיות כאן בסבבה ולהיות פעיל
DjChook
ובגלל זה הוא לא יקבל
KrazyDJs
אמ...דבר ראשון הדבר האחרון שבאתי לפה זה בשביל סרבר
דבר שני מי בכלל חשב על לתת את זה למישהו אחר
אני לא הולך לפרסם את זה באף מקום..תאמין לי בקטע הזה


ומעכשיו פשוט אני ישתוק ולא ידבר על זה כמו שביקשתם...


סגרנו תעניין ?
AnthemFreak
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמ...דבר ראשון הדבר האחרון שבאתי לפה זה בשביל סרבר
דבר שני מי בכלל חשב על לתת את זה למישהו אחר
אני לא הולך לפרסם את זה באף מקום..תאמין לי בקטע הזה


ומעכשיו פשוט אני ישתוק ולא ידבר על זה כמו שביקשתם...


סגרנו תעניין ?

אחי זה היה בציניות הקטע של הפירסום.. יענו נתתי דוגמא שלא צריך לדבר על זה חופשי כמו כלום עם אנשים חדשים שרוצים רק גישה ולא שום דבר אחר מפה
ואני יודע שאתה לא באת לפה בשביל הסרבר.. דיברתי על אנשים כמו האיש הזה שפתח את הנושא הזה..
אני יודע שאתה אחלה גבר:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחי זה היה בציניות הקטע של הפירסום.. יענו נתתי דוגמא שלא צריך לדבר על זה חופשי כמו כלום עם אנשים חדשים שרוצים רק גישה ולא שום דבר אחר מפה
ואני יודע שאתה לא באת לפה בשביל הסרבר.. דיברתי על אנשים כמו האיש הזה שפתח את הנושא הזה..
אני יודע שאתה אחלה גבר:)


מת עליך אחי...
:)

וחפיפ..הכל נשכח...
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
ובגלל זה הוא לא יקבל


ואני אקבל?:D
DjChook
את כבר בת איזה 19 ועוד לא קיבלת ?

וואי זה בעיה רפואית נראה לי

דברי איתי באייסיקיו נראה מה נסגר לך

(למרות שאני חושב שכבר נתתי לך)
ADiSH
לא ידעתי שזה כזה סוד..

יש טרד שלם על הסרבר.:p
DjChook
שתגדל תבין
LOL
NyKoN
בינתיים הבחור נעלם

מעניין איפה הוא??
:/

תכלס הסרבר של חן זה לא סרבר מדהיייים ברמה גבוה
אבל הוא טוב וחיוני
:D

DjChook
תכלס
אבל הוא נחמד
Segev
מאיפה בכלל אנשים יודעים על ההאב??
אני נרשמתי לפה בזכות
dj focus
הייתה איזה תחרות מיקסים והוא נתן לי את הכתובת בשבל שאני יגיד לו את דעתי על המיקס שלו
בכלל לא ידעתי על ההאב
וחוץ מזה זה לא פרטי של
TA
איך אנשים לא קשורים יודעים על זה?


תחרות סטים סליחה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement