| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ...דבר ראשון הדבר האחרון שבאתי לפה זה בשביל סרבר
דבר שני מי בכלל חשב על לתת את זה למישהו אחר
אני לא הולך לפרסם את זה באף מקום..תאמין לי בקטע הזה
ומעכשיו פשוט אני ישתוק ולא ידבר על זה כמו שביקשתם...
סגרנו תעניין ? |
אחי זה היה בציניות הקטע של הפירסום.. יענו נתתי דוגמא שלא צריך לדבר על זה חופשי כמו כלום עם אנשים חדשים שרוצים רק גישה ולא שום דבר אחר מפה
ואני יודע שאתה לא באת לפה בשביל הסרבר.. דיברתי על אנשים כמו האיש הזה שפתח את הנושא הזה..
אני יודע שאתה אחלה גבר:) |
|
|