return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מה זה הסרבר של חן? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
duh ? :conf:

זה שאתה אישית לא ידעת לא אומר כלום..
הכניסות לאתר הזה עצומות ולא חייב להיות רשום כדי לקרוא פה הודעות אז אנשים מודעים לעניין של השיתוף קבצים וכל החרא הזה..

עכשיו בקשר לשרת של חן...לדעתי פצצה של שרת..
עכשיו גם מגיעות התלונות שהוא לא בסדר?

מספיק .. תגידו תודה וזהו
HyPeRSoNiC
טוב נראה לי הטרד הזה טיפה מיותר
luckystrike
זה לא ט'רד מיותר אמרו פה כמה דברים חשובים אורן ...

קיצר חן ערכתי לך את הפוסט שסוואמפר לא יכעס :)

והסרבר של חן דווקא נחמד לאללה - הקצב פה מצויין אמנם אני לא מוריד
הרבה אבל שאני מוריד זה ב50 שזה נחמד יחסית לאפטיפים אחרים ...

אני לא מאמין שהחדשים שבאים בגלל הסרבר עושים
את זה בכזאת שקיפות כמו זה פה ... כאילו מה זה החרא הזה ?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מאמין שהחדשים שבאים בגלל הסרבר עושים
את זה בכזאת שקיפות כמו זה פה ... כאילו מה זה החרא הזה ?


ראסמיייייי......... :o :o :o :o
Sniper
quote:
Originally posted by Rising
עכשיו בקשר לשרת של חן...לדעתי פצצה של שרת..
עכשיו גם מגיעות התלונות שהוא לא בסדר?

מספיק .. תגידו תודה וזהו


agree.
תודה חן
Rising
quote:
Originally posted by Sniper
agree.
תודה חן


תודה לחנון של אוהל שם :stongue: :stongue: :haha:
BlueHawk
אני ממש לא באתי לפה בשביל לקבל גישות לשום דבר אבל בכל זאת התעלמו ממני כששאלתי על הסרבר... חפיף בקטנות
אם תרצו לשתף אותי אני פה

ד"א
Chook
שלחתי לך
PM
לפני הרבה מאוד זמן... לא הרגשת צורך לחזור אליי? :)
NyKoN
quote:
Originally posted by Rising
תודה לחנון של אוהל שם :stongue: :stongue: :haha:



יוווווווווווו חחחחחחח
לא רוצה לחמם אבל רק על זה הייתי שולל לו את הגישה
:D
סתם אח שלו
כמובן שתודה רבה- בלעדיך לא היה לי כמה סרטי פורנו לא מלאים שאי אפשר לפתוח ולראות
תודה באמת
:/
Rising
quote:
Originally posted by NyKoN
יוווווווווווו חחחחחחח
לא רוצה לחמם אבל רק על זה הייתי שולל לו את הגישה
:D
סתם אח שלו
כמובן שתודה רבה- בלעדיך לא היה לי כמה סרטי פורנו לא מלאים שאי אפשר לפתוח ולראות
תודה באמת
:/


לא אתה לא הבנת....
חן לא חנון זה מישהו אחר

חן סקסי :)
ADiSH
GRrrrr..

:stongue:

Segev
חחחחחחחח באמת יש פה תלונות על השרת של חן?!?!
לפי דעתי זה שרת מצויין

תודה רבה חן....
DjChook
חחחח אלון יצאת טמבל חחחח

בקיצר,
BLUEHAWK

קיבלתי יותר מדי
PM
לגבי השרת
ואני מצטער אבל פשוט עשיתי סלקציה קלה של מי אני באמת מכיר ומי לא

נתחיל מיזה שאני לא יודע אפילו את השם שלך, זה כבר אומר שאני לא מכיר אותך...

סורי :)

אורן, רק לאלעד מותר להגיד שאני באמת סקסי
(אלעד ;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement