|
מה זה הסרבר של חן? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
duh ? :conf:
זה שאתה אישית לא ידעת לא אומר כלום..
הכניסות לאתר הזה עצומות ולא חייב להיות רשום כדי לקרוא פה הודעות אז אנשים מודעים לעניין של השיתוף קבצים וכל החרא הזה..
עכשיו בקשר לשרת של חן...לדעתי פצצה של שרת..
עכשיו גם מגיעות התלונות שהוא לא בסדר?
מספיק .. תגידו תודה וזהו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| טוב נראה לי הטרד הזה טיפה מיותר |
|
|
| luckystrike |
זה לא ט'רד מיותר אמרו פה כמה דברים חשובים אורן ...
קיצר חן ערכתי לך את הפוסט שסוואמפר לא יכעס :)
והסרבר של חן דווקא נחמד לאללה - הקצב פה מצויין אמנם אני לא מוריד
הרבה אבל שאני מוריד זה ב50 שזה נחמד יחסית לאפטיפים אחרים ...
אני לא מאמין שהחדשים שבאים בגלל הסרבר עושים
את זה בכזאת שקיפות כמו זה פה ... כאילו מה זה החרא הזה ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני לא מאמין שהחדשים שבאים בגלל הסרבר עושים
את זה בכזאת שקיפות כמו זה פה ... כאילו מה זה החרא הזה ? |
ראסמיייייי......... :o :o :o :o |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
עכשיו בקשר לשרת של חן...לדעתי פצצה של שרת..
עכשיו גם מגיעות התלונות שהוא לא בסדר?
מספיק .. תגידו תודה וזהו |
agree.
תודה חן |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sniper
agree.
תודה חן |
תודה לחנון של אוהל שם :stongue: :stongue: :haha: |
|
|
| BlueHawk |
אני ממש לא באתי לפה בשביל לקבל גישות לשום דבר אבל בכל זאת התעלמו ממני כששאלתי על הסרבר... חפיף בקטנות
אם תרצו לשתף אותי אני פה
ד"א
Chook
שלחתי לך
PM
לפני הרבה מאוד זמן... לא הרגשת צורך לחזור אליי? :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Rising
תודה לחנון של אוהל שם :stongue: :stongue: :haha: |
יוווווווווווו חחחחחחח
לא רוצה לחמם אבל רק על זה הייתי שולל לו את הגישה
:D
סתם אח שלו
כמובן שתודה רבה- בלעדיך לא היה לי כמה סרטי פורנו לא מלאים שאי אפשר לפתוח ולראות
תודה באמת
:/ |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יוווווווווווו חחחחחחח
לא רוצה לחמם אבל רק על זה הייתי שולל לו את הגישה
:D
סתם אח שלו
כמובן שתודה רבה- בלעדיך לא היה לי כמה סרטי פורנו לא מלאים שאי אפשר לפתוח ולראות
תודה באמת
:/ |
לא אתה לא הבנת....
חן לא חנון זה מישהו אחר
חן סקסי :) |
|
|
| Segev |
חחחחחחחח באמת יש פה תלונות על השרת של חן?!?!
לפי דעתי זה שרת מצויין
תודה רבה חן.... |
|
|
| DjChook |
חחחח אלון יצאת טמבל חחחח
בקיצר,
BLUEHAWK
קיבלתי יותר מדי
PM
לגבי השרת
ואני מצטער אבל פשוט עשיתי סלקציה קלה של מי אני באמת מכיר ומי לא
נתחיל מיזה שאני לא יודע אפילו את השם שלך, זה כבר אומר שאני לא מכיר אותך...
סורי :)
אורן, רק לאלעד מותר להגיד שאני באמת סקסי
(אלעד ;) ) |
|
|
|
|