return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Waaaw Kira in Top Of The Pops
View this Thread in Original format
Dark Apostle
De Belgische muziek industrie doet het weer, we zijn bekend in het buitenland. Kira komt in Top Of The Popz :toothless

1 Probleem, ik schaam me er dood voor :haha:

Al een sjaans onze dj's en producers verder geraken dan England.
Ik snap niet wrom ze er zo'n tam tam rond maken dat een of ander marginaal Dance projectje in TOPZ komt terwijl ons Yveske, Dirkske, Johanneke, L-Veronnezke etc... tot in Japan en Canada gekend zijn.

Enfin binnekort Dana Winner achterna naar Zuid-Afrike en dan hebben ze toch wel de absolute top berijkt dat een Vlaming kan bereiken in het buitenland rofl.
Zei iemand kortzichtig en egocentrisch? ;)
Tiger777
onze reputatie in het buiteland is gezet... geen wonder dat we zolang hebben moeten zagen eer we ons forum kregen :p
Nabistai
Na eventjes in kazaa 'Kira' te hebben ingetikt, vermoedde ik bij het verschijnen van 'I'll be your Angel' dat het over die van da commercieel dance lieke gaat. Het programma heet dan ook top of the pops hé. Liever zo een schijtgroep/mens dat in zo'n programma verschijnt dan een topproducer/dj zoals Mike, want dan ontstaat het risico dat hij geviseerd wordt door tv, en gecommercialiseerd wordt, wat niet ten goede komt van de qualiteit (Mike moet zich nu zoizo al meer concentreren op qualiteit ipv quantiteit (of kwantiteit:conf: nu weet ik het zelf al nimeer))

En hoe kunt ge nu onze superster lotti vergeten met zijn superhits in Afrika :p
Dark Apostle
Dat is het hem nu net

Top Of The Popz is de Tien Om Te Zien van England en dat wicht doet precies of ze de absolute top heeft bereikt.

Zelf een non is beroemder geweest dan haar :p (dominique, nique, nique #1 in USA ;))
Tiger777
Kwantiteit :)

true, die heeft nen enormen air over haar... djeezes, in zo'n kutprogramma met zo'n kutmuziek in zo'n kutland... :gsmile:
Nabistai
quote:
Originally posted by Dark Apostle
we zijn bekend in het buitenland.


quote:
Originally posted by Dark Apostle
Top Of The Popz is de Tien Om Te Zien van England


Wat een tegenstelling :haha: :haha: :haha:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Nabistai
Wat een tegenstelling :haha: :haha: :haha:


Lach er maar mee ja, volgend jaar staat Willy Sommers daar :p....of La Esterella met haar World Come Back Tour '04 (New York, Brussels, Amsterdam, Tokyo, Paris, Berlin, London and Barcelona).
Tiger777
sssssst! geeft ze geen ideeen!
Gladius
lol kheb zelf nog nooit gehoord van kira =>
Dj Thy
Ja zeg, nu hebben ze zelfs al de Pizzadans verengelst. Da gaat hier snel beneden gaan met onze reputatie...

Tiger777
als wij nu eens zelf een natie zouden beginnen... no pop allowed :haha:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Dj Thy
Ja zeg, nu hebben ze zelfs al de Pizzadans verengelst. Da gaat hier snel beneden gaan met onze reputatie...


Pizzadans was toch van England of VS?

Ze hebben er ook al een Duitse versie van ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement