return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
xp עזרה ב
View this Thread in Original format
Eitan E
קניתי דיסק קשיח לא מזמן ווסטרן דיגיטל80 גיגה 8 מגה קש

ואני רוצה להתקין אותו רק שאני לא יודע מה לבחור בהתקנה
fat 32 or ntfs?

וגם כן שאני רוצה ליצור מחיצות מה ההבדל בין כונן לוגי
למחיצה ראשית או מחיצה מורחבת?

מישהו יכול להסביר לי מה עדיף ומה ההבדלים?
NyKoN
אני לא מבין הרבה במחיצות
אבל חבר שלי שכן מבין הסביר לי פעם שככל שהמחיצה יותר גדולה אז ככה הקבצים שתשים עליה יגדלו יותר מהגודל הטבעי שלהם מאיזושהי סיבה..
אם תחלק את זה למחיצות קטנות זה יעבוד יותר טוב

אבל תראה..
NTFS
זה כדי שתהיה לך שליטה יותר טובה על מי נכנס לכונן ועושה מה... זה יותר אופציה לרשת
ואם אתה תשתמש בהארד דיסק למשחקים והורדות וכאלה אז בלי ספק כדאי לך לבחור בפאט32..

מה עוד שNTFS
צורך הרבה מאוד משאבים כי השיטה יותר מתוחכת לעומת פאט32 שלא צורך הרבה כ"כ..
תעשה את השיקולים ותבחר מה מתאים לך
AnthemFreak
אחי..
מה שאתה צריך לעשות זה פאט 32
כל הקטע של לחלק את ההארדיסקים וכו' כדאי לך להשתמש ב
partition magic 7
או יותר גבוה זה לא משנה..
זה ממש קל שם ונוח
אם אתה צריך עזרה דבר איתי באיי סי קיו
Eitan E
אז לפי מה שהבנתי
ntfs
זה בעיקר לניהול רשתות ויותר מאובטח

אבל לגבי המחיצות לא הבנתי
אני לא מכיר את התוכנה שהוזכרה
אני משתמש ביצירת מחיצות דרך כלי ניהול -> ניהול כוננים קשיחים

ןיש שם אפשרויות של כונן לוגי, מחיצה ראשית, ומחיצה מוחבת

מה ההבדלים בינהם
האם זה באפשרות שאני יכול ליצור יותר מחיצות בין אחד לשני?

והאם אני חייב שהכונן שהמערכת שלי נמצאת בו תהיה המחיצה הראשית?
DjChook
אני לא מבין
ממתי משתמשים בתוכנות אחרות מ
FDISK ?
:)

ובקשר לשיטה

אני על רשת של 7 מחשבים
אז בחרתי
NTFS
skelz
FAT32
זה אמור היה להיות בשבילך..
NTFS
לא יאפשר לך כניסה לדוס
ואתה תוכל להכנס לכונן רק מהמחשב הנוכחי שלך
לא משום מחשב אחר
וזה חסרון של NTFS
לפי דעתי..
אבל גם יתרון מצד שני
הממממ
זהו :)
Djsamorai
NTFS
עובד רק בווינדוס ..
אז אם נגיד תעשה פירמוט לא תוכל ליראות את הכוננים המפוצלים בדוס ..
עדיף
פאט 32
Ariels
NTFS
היא שיה לאבטחת מידע וניהול הרשאות על הכונן
כמו כן היא מאפשרת קומפרציה של הכונן דבר
שחוסך לך מקום על ההארדיסק


עכשיו, ככל שיש לך יותר מחיצות ויותר כוננים ככה זה תופס יותר מקום אבל למחשב יותר קל לאתר קובץ מסויים כי הוא לא צריך לחפש בספריה עם 2000 קבצים מיקום של קובץ מסוים אלא עולה בספריות ומצמצם אפשרויות עד שהוא מגיע לקובץ יותר מהר

NTFS
פותר לך גם את העיה של הלאתר קובץ מסוים כי אם זה קובץ שאתה משתמש בו הרבה הוא ממפה באינדקס ואז מוצא אותו יותר בקלות

[Edit]
NTFS
גם בוני לסביבות עבודה של 64 ביט שזה מחשבים עובדים עם אלגוריתמים ממש מסובכים ואם המחשב שלך לא מריץ דברים מסובכים מדי לך על
Fat 32

אי עושה קידודי וידאו עם ה
3D Now!
אז העדפתי
NTFS
GLoBaL-MUZiK
NTFS או איך שלא קוראים לזה
מתאים אך ורק לווינדוס אקס-פי

נכון שישלו יתרונות אבל לפי דעתי עדיף לך ללכת על
FAT32

זה מתאים לכל סוגי הווינדוס, ולא דורש כל מיני תוכנות מיוחדות או מגביל לך גישות לדברים מסויימים
DjChook
ת'אמת זה גם ב
WINDOWS 2000
אבל בקטנה :)

nesher
סתם משעמם לי אני יענה לכמה מהשטויות פה
קודם כל
למה להשתמש במשהו אחר מ
fdisk
דבר שני
מי צריך לראות הכונן שלו בדוס , מה אנחנו בשנות ה90
עוד חודש מפסיקים לגמרי את התמיכה ב98
סתם שתדעו
שום משחק ושום תוכנה לא ייצאו גם ל98
דבר נוסף
מחיצה ראשית , היא המחיצה שכדי לשים עליה את ה
windows
למרות שזה לא עקרוני כל כך
והיא תמיד
c:
אין כזה דבר מחיצה מורחבת
זה פשוט שטח האחסון של כל המקום שנשאר מחוץ למחיצה הראשית
על המקום הזה שנשאר
שמים את המחיצות הלוגיות כביכול
העזרה שמחיצות נותנות הוא בסידור טוב יותר של ההארד-דיסק כביכול
שיהיה פשוט לכונן למצוא את המידע בזריזות ויעילות בלא בלא
אבל המטרה הראשית שלו לפי דעתי זה פשוט מאוד שעושים פורמט אפשר לשמור את הכל
=]
בנוגע ל
ntfs
אם מישהו פעם נתקע
ב
fdisk
כדי למחוק את המחיצה הזאת צריך לבחור את האפשרות ה4
Non-msdos
קיצר כמו שהבנת אם אין לך רשת רצינית לך על ה
fat32
בהצלחה
Eitan E
תודה לכל מי שעזר והגיב , עזרתם לי המון

ועוד שאלה ניסיתי להגדיל בדרכים שונות את קצב ההורדה
(מתוך מאמר של נט מגזין)
וצריך להיכנס למדיניות קבוצתית
group policy
הם רושמים שם שצריך לרשום
את הקובץ הבא
gpedit.msc
בשורת הפקודה
start\run
אך משום מה הוא לא מוצא לי את הקובץ
יש איזו שהיא פקודה אחרת שאני צריך לרשום?
אני עובד עם
windows xp home edition

את כל הפעולות האלה אני עושה על מנת לבטל את
qosפרוטוקול "איכות השירות
שמבזבז 20%
מחיבור האינטרנט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement