return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Ben jij Starmaker ook zo moe???
View this Thread in Original format
DŽeameŽ
Check Starbreaker!!!

http://freak.pulse.nl/starbreaker/

:D :D :D :D :D
Henkie_henk
haha... ik heb het gehaald! :0
Divine9
jah, dus begin der ook maar niet over ;)
Blik
leuk progje, als die het bij mij zou doen, kut macromedia:(
-=WVG=-
ja, ik ben starmaker moe...
programma doet het geloof ik niet...
Henkie_henk
lol download je wel die plug in dan? :)
Akira
henkie is toch wel de grootste STARMAKER fan die ik ken hehehe :D
Dj Lex
Haha idd. Ik wordt ook een beetjke moe van ze. Die gasten zijn echt homo's vooral die Stefan ofzo?
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha idd. Ik wordt ook een beetjke moe van ze. Die gasten zijn echt homo's vooral die Stefan ofzo?

nou al die mannelijke zanger zijn een stelletje sukkeltjes....oooh die bart met zijn homokop en die andere gast die denkt dat ie super goed kan zingen is ook maar een smeerlap..
Kijk die jongen die basst vind ik nog redelijk normaal....
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira

nou al die mannelijke zanger zijn een stelletje sukkeltjes....oooh die bart met zijn homokop en die andere gast die denkt dat ie super goed kan zingen is ook maar een smeerlap..
Kijk die jongen die basst vind ik nog redelijk normaal....


Wie??
en wat doet ie?

-=WVG=-
De vorige Starmaker-thread liep geloof ik uit op een Dutch-Babe thread ofzo :p...
Deze lijkt uit te lopen op niets, of er moet iemand ingrijpen ;)
Dj Lex
Nou WVG maak er iets leuks van zou ik zeggen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement