return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Ben jij Starmaker ook zo moe??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou WVG maak er iets leuks van zou ik zeggen

Zoals je wenst jongen:











En alsof dit nog niet mooi genoeg was heb ik er nog een raadsel bij bedacht:

Hoe kun je zien dat de assistent trainer van FCDB (onderste foto, rechts) familie van mij is ??


Wat de prijs is moet ik nog bedenken, maar meedoen is belangrijker dan winnen :D
Akira
jezus wat een gasten die keeper ben jij dat ???
Dj Lex
Dit gaat te ver WVG
-=WVG=-
Ja, ik moest er iets leuks van maken...
Nou is het weer nie goed...

Hoezo ben ik die keeper ??? vaag...
Die assistent-trainer (onderste foto, rechts) is mijn oom en mijn raadsel is hoe je dat kunt zien...
Akira
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dit gaat te ver WVG

nee lexie dat is goed
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira

nee lexie dat is goed


ja voetbal in het algemeen maar FC Den Bosch tja, das nie goed zeg ik
-=WVG=-
Dit is goed??

huh, nah ja....
Ik ga ervandoor...
Post de oplossing maar hier...
Optimus Trance
makkelijk!!

die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG
jouw naam is WVG

dus W(willem???) van Grinsven!!!!!
ok, ik heb gewonnen
Gaston, wat zijn de prijzen?????:D:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
makkelijk!!

die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG
jouw naam is WVG

dus W(willem???) van Grinsven!!!!!
ok, ik heb gewonnen
Gaston, wat zijn de prijzen?????:D:D:D


ik mocht de prijs uitreiken van WVG

de prijs is.....................:


verzin een nieuw raadsel!!!!!!!!!!!!!!

tevree met je prijs??:D
Optimus Trance
*teleurgesteld* is dat alles???:(
ik had me helemaal voorbereid op een mooie prijs, kaartjes voor een party ofzo, en dan krijg ik dit.....
ok, een niuewe raadsel, moet ik fftjes over nadenken, krijgen jullie vanavond, oke?

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira
henkie is toch wel de grootste STARMAKER fan die ik ken hehehe :D


Dude wtf! LoL.. k heb het alleen maar een heel klein beetje verspreid :)

K heb de cd zelf nooit gebrand.. en ook niet meer op me HD staan!

ik voorspel trouwes dat die nieuwe cd van hun echt gruwelijk gaat floppe of ze moete alles weer hype in de media..en weer hun eigen cds gaan kopen.

ps ik geef wel toe dat ik er vaak genoeg naar keek :) anna der leuke tong oefeningen enzow! prachtig!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Optimus Trance
makkelijk!!

die oom van jou is Jan van Grinsven, ex-keeper Den Bosch en MVV, Dus initialen JVG
jouw naam is WVG

dus W(willem???) van Grinsven!!!!!
ok, ik heb gewonnen
Gaston, wat zijn de prijzen?????:D:D:D


Inderdaad Willem van Grinsven...

Gaston wat zijn de prijzen haha, dat zeg ik ook altijd als er prijzen te verdienen zijn...:p

Maar wat ik eigenlijk bedoelde is hoe je nou kunt zien dat hij mijn oom is...ook voor mensen die hem niet kennen...

Het antwoord zou dus eigenlijk moeten zijn omdat hij een glas bier in zijn handen had:D:D:D:p...Maar ik reken jouw antwoord goed...De prijs volgt nog !! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement