|
Ben jij Starmaker ook zo moe???
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| haha... ik heb het gehaald! :0 |
|
|
| Divine9 |
| jah, dus begin der ook maar niet over ;) |
|
|
| Blik |
| leuk progje, als die het bij mij zou doen, kut macromedia:( |
|
|
| -=WVG=- |
ja, ik ben starmaker moe...
programma doet het geloof ik niet... |
|
|
| Henkie_henk |
| lol download je wel die plug in dan? :) |
|
|
| Akira |
| henkie is toch wel de grootste STARMAKER fan die ik ken hehehe :D |
|
|
| Dj Lex |
| Haha idd. Ik wordt ook een beetjke moe van ze. Die gasten zijn echt homo's vooral die Stefan ofzo? |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Haha idd. Ik wordt ook een beetjke moe van ze. Die gasten zijn echt homo's vooral die Stefan ofzo? |
nou al die mannelijke zanger zijn een stelletje sukkeltjes....oooh die bart met zijn homokop en die andere gast die denkt dat ie super goed kan zingen is ook maar een smeerlap..
Kijk die jongen die basst vind ik nog redelijk normaal.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
nou al die mannelijke zanger zijn een stelletje sukkeltjes....oooh die bart met zijn homokop en die andere gast die denkt dat ie super goed kan zingen is ook maar een smeerlap..
Kijk die jongen die basst vind ik nog redelijk normaal.... |
Wie??
en wat doet ie? |
|
|
| -=WVG=- |
De vorige Starmaker-thread liep geloof ik uit op een Dutch-Babe thread ofzo :p...
Deze lijkt uit te lopen op niets, of er moet iemand ingrijpen ;) |
|
|
| Dj Lex |
| Nou WVG maak er iets leuks van zou ik zeggen |
|
|
|
|