return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Sensation Black
View this Thread in Original format
§chop¥
אהלן אנשים מה מצב ?
אני שמח להודיע שאני טס היום בערב לסנסשיין בלאק באמסטרדם
(שימו לב לסמיילי שבצד)

בכל מקרה חשבתי אולי יש כאן עוד אנשים שטסו או טסים למסיבה וגם אם יש לכם רעיונות מה לקחת איתי למסיבה כי זה נראה לי המסיבה הכי טובה שאני יהיה אי פעם ואני לא רוצה לפספס כלוווווווווווום (לוקח מצלמה) אז אם יש לכם רעיונות.....
תודה :happy2:
Hell_Copter
וואלה אחי תעשה את הכיף של החיים שלך!!!!!!!!!!
אני רציתי לנסוע לסנסיישן וויט אבל דפקו לי בגרות בכימיה...
אז בעזרת השם טראנס אנרג'י באוקטובר לפני הגיוס :D

אתה הולך להנות כי כמו שאני מבין אתה אוהב את הסגנון הטכנואי הזה :)
אז תעשה חיים... וספר חוויות!!!! :disbelief
oDrori
מה לקחת... הרבה מצב רוח טוב
:p
חחח פלצן :)


תהנה הרבה אחי!!!!
KrazyDJs
וואלה תהנה איש...

סנסיישן בלאק...אמור להיות בן זונה

אוףףף..גם אני רוצה...
NyKoN
וואי זבל
סנסיישן..
זה הההההההאירוע
יש לך כרטיסים? יש לך 18? יש לך בגדים שחורים?
אמ... אני לא יודע אם כדאי לך מצלמה כי זה איזה 8 שעות של ריקודים וזה באסה.... מה שכן.. תיקח הרררררבבבבבה כסף ותקנה חולצות של איידיאנטי וסנסיישן כי זה שייייייא לעשות
ואם אני לא טועה אז הם נותנים גם את הדיוידי חינם למי שהיה באירוע? לפחות שנה שעברה זה היה ככה

קיצר
אל תשכח לבוא בשחור לגמרי כי זה חובה

תבלה (מניאק...)
Sniper
פייי איזה כיף לך!!!!
הלוואי עליי
למרות שהייתי מעדיף להיות בוויט כי אני לא אוהב תטכנו הזה ששמים בשחור

קיצר תהנה ועצה שלי תקח מצלמה אבל תשים אותה בתיק יענתו שלא תתבאס להחזיק ת'מצלמה כל המסיבה אני אומר את זה מניסיון
Shahar
תהנה מותק
ואם מביאים לך תדיוידי אל תשכח לעשות ריפ
Scorchio
השנה בלאק יהיה יותר בסימן ההארד טראנס מאשר בטכנו
יש את טראסיד, דנה, טאקיו אישינו ולונה שמנגנים הארד
בני רודריגז ומישל דה היי יפתחו את הערב עם טכנו אבל אחריהם זה הכל הארד

בקיצור אני הייתי מעדיף להיות בוייט...

נ.ב.

תגידו מה שאתם רוצים על מארניקס
הוא שם כמה קטעים ממש טובים בוייט
Eitan E
תראו איזה עולם אנשים הולכים לסנסיישן
ואני צריך לעשות בקרוב מילואים:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
luckystrike
אחי תעשה חיים יא קקה !!!
סעמק מה הייתי נותן להיות באחד מהם - תאמין לי
הגשמת חלום ! אל תשכח לספר איך היה ולהביא
תמונות חובה !!!
יאללה ביי :)



ואיתן מה אתה דואג אחי !
שטויות ... איפה אתה עושה מילואים ?

NyKoN
וואי
טראסיד ודנה זה שיא..
צח- הסט של המרניקס הזה היה מעפן אששששששששששששששששש זה כמו ששנה שעברה הם הביאו מישהו חדש והיה לו קטע כזה שהוא שם כאלה תופים וצעקו לו בוז איזה רבע שעה חחחחח
כל שנה מנסים להביא כישרון ולראות אם הוא נתפס- מרניקס יצא אפס
Eitan E
תאמינו לי יש ממש זונות בצבא הזה ביקשתי הקדמת מילואים ל6 לחודש כי אמא שלי צריכה לעבור ניתוח
וה6 עבר והם עדיין לא נתנו לי תשובה:mad:

אני הולך לעשות אבטשי"ם באזור בקעת הירדן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement