| Scorchio |
השנה בלאק יהיה יותר בסימן ההארד טראנס מאשר בטכנו
יש את טראסיד, דנה, טאקיו אישינו ולונה שמנגנים הארד
בני רודריגז ומישל דה היי יפתחו את הערב עם טכנו אבל אחריהם זה הכל הארד
בקיצור אני הייתי מעדיף להיות בוייט...
נ.ב.
תגידו מה שאתם רוצים על מארניקס
הוא שם כמה קטעים ממש טובים בוייט |
|
|