|
2 fast 2 furious (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
הייתי עם צח בסרט.....אין תגובה
חוץ מתחת ומכוניות אין הרבה
אני מחכה ל
Terminator 3
ב30/7/2003 |
|
|
| Scorchio |
ופתאום בדרך חזרה לאריאל התחשק להסביר לי מה ההבדל בין אורגזמה נרתיקית ואורגזמה דגדגנית
מה תגידו על זה? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ופתאום בדרך חזרה לאריאל התחשק להסביר לי מה ההבדל בין אורגזמה נרתיקית ואורגזמה דגדגנית
מה תגידו על זה? |
מה ההבדל באמת?
:P
יצא כבר טרמינטור 3
למה לחכות עד ה30? |
|
|
| Ariels |
אורגזה דגדגנית זה מה שבחורה חווה שהיא עושה ביד
אורגזמה נרתיקית זה מה שהיא חווה שיש לה סלאמי בין הרגליים
האורגזמה הכי טובה, תעשה לע ביד תוך כדי שאתה משחיל אותו
......נראה אותה לא חוזרת אליך בריצה כל יום
ואין, סרט בקולנוע זה הכי טוב
רק קשה לשבת קרוב, מאבדים פוקוס
השורות הכי טובות
8-10 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
אורגזה דגדגנית זה מה שבחורה חווה שהיא עושה ביד
אורגזמה נרתיקית זה מה שהיא חווה שיש לה סלאמי בין הרגליים
האורגזמה הכי טובה, תעשה לע ביד תוך כדי שאתה משחיל אותו
......נראה אותה לא חוזרת אליך בריצה כל יום |
בואנה מה אתה דפוק? אתה חושב שלא ראיתי פורנו בחיים?
חשבתי תביא איזה הארה עצבנית כזאת מה ההבדל הרציני יותר
..... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by guetag
תרד למישהי שיש לך בפה סוכריות קופצות...
אל תעבירו את זה הלאה ;) |
....זה בטוח יעביר את הטעם המוזר |
|
|
| -CosmicFire- |
יווווווו
האקליפס הבת זונה שמה לי
NX
שהיתי מול המשאית הירוקה בסוף והייתי ראשון
פתאום באה משום מקום ועקפה אותי
בן דוד שלי ניצח אותה עם ה
S2000
ואת הלאנסר אבולושן עם הסופרה
הוא סיים את המשחק
בסוף אתה יכול להתחרות עם איזה מכונית שאתה רוצה באיזה שאתה רוצה.. |
|
|
| DjChook |
מישהו יכול להסביר לי שהם אומרים
10 second car
למה בדיוק הם מתכוונים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יכול להסביר לי שהם אומרים
10 second car
למה בדיוק הם מתכוונים |
שהיא עושה רבע מייל ב 10 שניות |
|
|
| Scorchio |
ולמי שקצת אינפנטיל
רבע מייל = 400 מטר |
|
|
| DjChook |
ומה הקטע כאילו בזה אני לא מבין
יעני המירוצים שהם עושים זה
רבע מייל ?
למה אי אפשר להגיד מ 0 ל 100 ב 6 שניות
דברים כאלה חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ומה הקטע כאילו בזה אני לא מבין
יעני המירוצים שהם עושים זה
רבע מייל ?
למה אי אפשר להגיד מ 0 ל 100 ב 6 שניות
דברים כאלה חחח |
במהיר ועצבני אחד אתה רואה אותם עושים מרוצים על רבע מייל כל פעם...
או שזה על פניות של רבע מייל... לא יודע בדיוק
אבל מסבירים את זה שם...
ולמה אי אפשר להגיד את זה?
כי זה ארצות הברית והם לא משתמשים בקילומטרים
וזה הרי 0-100 קמש |
|
|
|
|