| Eitan E |
אח שלי לא צריך לבכות סיימתי את המשחק ונהגתי בכל שמונה המכוניות והנה כמה טיפים להצלחה במשחק
יש שלבים מתקדמים שיש לך שלושה מכוניות שחוסמות לך את שלושת הנתיבים ואז אתה צריך לרדת לשוליים ולעקוף אותם
בנוסף לזה אני לא עברתי מתחת למשאית כי אז אתה צריך להאיט והסיכוי שתפסל גדול אז תעקוף את המכונית מצד שמאל -תרד לשוליים
וכדי לצבור מהירות גבוהה אני נהגתי כמו במטריקס נגד כיוון התנועה שזה קשה אחושרמוטה מה עוד אם מכונית מתנגשת בך זה מוריד לך שליש מהנזק(damage)
ואם אני לא טועה במכונית השביעית כבר יש לך ריבועים כאלה שאתה צריך לאסוף שכתוב עליהם אן איקס וזה נייטרוגן וזה מוסיף לך למהירות
בכל מקרה זה המשחק השוקווייב שהכי נהנתי לשחק
רק הבעיה שהוא ממכר לאללה :wtf: |
|
|