return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
2 fast 2 furious
View this Thread in Original format
NyKoN
http://www.shockwave.com/sw/content/zipzaps2

זה המשחק
משהו ענק.. הצלחתי להשיג את ה4 מכוניות הראשונות אבל אחרי זה כל פעם באמצע המסלול המשטרה באה וזה בעיה לעבור אותם..
:/
NyKoN
רבאק עם המשטרה!
אי אפשר לקחת מכונית אחרי הרביעית בגלל המשטרה
עוברים אותם ואז הלכה המכונית שרצית להשיג

כוס עמאק
Eitan E
איזה משחק ליגה
הצלחתי להשיג את המכונית ה 5 הורודה
וכשיש שוטרים צריך להתחבא מתחת למשאית עד שהם אומרים שהם איבדו אותך
הכי מסריח זה שיש לך 2 מכוניות מכל נתיב ומשאית באמצא ואתה צריך להוריד מהירות ולעבור מתחת למשאית
וברוב המקרים המשאית הורסת לך את הרכב
אהבתי את המשחק משחקים דומים יתקבלו בברכה;)
Sniper
ניבדוק את זה מחר
אני עייף מידי
-CosmicFire-
they took my supra
damn ******s!!
NyKoN
אחי זאת בעיה כשאני על הילוך רביעי פתאום להיכנס מתחת למשאית
גם אם אני אהיה הילוך ראשון היא תרצח אותי... זה בעיה כל שניה להאט ולהגביר בלי שתזיין אותך
או שהילוך ראשון זה המהירות של המשאית?
Eitan E
אח שלי לא צריך לבכות סיימתי את המשחק ונהגתי בכל שמונה המכוניות והנה כמה טיפים להצלחה במשחק
יש שלבים מתקדמים שיש לך שלושה מכוניות שחוסמות לך את שלושת הנתיבים ואז אתה צריך לרדת לשוליים ולעקוף אותם
בנוסף לזה אני לא עברתי מתחת למשאית כי אז אתה צריך להאיט והסיכוי שתפסל גדול אז תעקוף את המכונית מצד שמאל -תרד לשוליים
וכדי לצבור מהירות גבוהה אני נהגתי כמו במטריקס נגד כיוון התנועה שזה קשה אחושרמוטה מה עוד אם מכונית מתנגשת בך זה מוריד לך שליש מהנזק(damage)
ואם אני לא טועה במכונית השביעית כבר יש לך ריבועים כאלה שאתה צריך לאסוף שכתוב עליהם אן איקס וזה נייטרוגן וזה מוסיף לך למהירות

בכל מקרה זה המשחק השוקווייב שהכי נהנתי לשחק

רק הבעיה שהוא ממכר לאללה :wtf:
NyKoN
כל הטיפים שלך די ברורים

והצלחתי בינתיים לקחת את המזדה אבל בינתיים אני לא מצליח להתקדם יותר
Eitan E
גם אני נתקעתי הרבה זמן כשהייתי עם המזדה
אבל השלב האחרון קשה לאללה יש לך שלושה מכוניות ואחרי זה את המשאית
ויש לך את זה מס' פעמים אז אתה חייב לנהוג נגד כיוון התנועה

מה גם כשהמשטרה מגיעה אם אתה לא נכנס בזמן מתחת למשאית הם יכולים לרדוף אחריך ובסוף לקחת לך את המכונית יענו אתה חוזר שלב אחד אחורה
NyKoN
לא בעיה לעבור את המשטרה כשהיא רודפת אחריך.. אני כל הזמן משחק איתם זה כיף
והקטע של ה3 מכוניות מעצבן כי קורה שאתה רואה את זה בשניה האחרונה ואתה לא מספיק והולכת כל המהירות
בינתיים אני עם האוטו הורוד

Tarantula
בבבעעעעעעעעע
איזה משחק מגניב:D :D :D
חולה על מרוצים
ווווונננ וווונננ!@$!@$#$:D :D
-CosmicFire-
אני עם ה
S2000
המשטרה לקחו לי את המזדה!!!
אחי המשאית נוסעת על 20מייל לשעה
תשמור על זה
שיש שלוש נוסעים נגד הכיוון לי ממש קשה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement