|
Een avondje clubbing in the UK
|
View this Thread in Original format
| SaBi |
Hallo clubbers ,
Wij zijn van plan om met een klein groepje ( zo'n man/vrouw of 6 ) in het najaar eens een nachtje te gaan stappen in Engeland . Ik ben aan het denken aan Godskitchen of de Gatecrasher . Alleen heb ik geen flauw benul welke van die 2 . Ik heb begrepen dat beide nogal trance gericht zijn . We zijn van plan om met het vliegtuig te gaan . Aangezien we de datum vrij vroeg bepalen , schijn je nogal goedkoop te kunnen vliegen tegenwoordig . Dus ik vroeg me af , zijn er mensen hiero die zoiets al eens ondernomen hebben . Hoe is jullie dat bevallen ? Allereerst moeten we voor ons zelf bepalen naar welke club we gaan . Zijn er mensen een beetje thuis in de clubavonden van deze clubs ?
Ik zie jullie reacties graag tegenmoet .
GreeTz,
SaSh |
|
|
| Fkwebeman |
IK zou eens informeren bij 1 van de Boumabros..
die zijn er een 2 3 tal (hoe lang is het al weer geleden..) jaren geleden mee begonnen..
Tiesto in engeland achterna..
Toen gewoon 30 man ofzo bij elkaar zoeken voor een bus, dan vliegtuigje, hotelletje..
daaruit is hun partytravels voortgekomen. (ooit ooit, ga ik nog eens mee..)
ik denk dat zij voldoende info kunnen verstrekken..
anders
Easyjet ofzo.. ryanair schijnt ook goedkoop te zijn
En voor toegang in de club, moet je van tevoren ff regelen. Boumabros kreeg het toen altijd voor elkaar dat ze gewoon de wachtrij voorbij mochten lopen
A the dutchmen are here! come in come in
voor hotels e.d.? lijkt me ook niet moeilijk
engeland.pagina.nl of zoiets..
succes ermee! |
|
|
| Fkwebeman |
damn.. te laat..
d8 ik ook eens de eerste te zijn..
:D :D |
|
|
| SaBi |
| Wie dan ook de eerste is ?? Mij boeit het niet :) Maar om te beginnen , hier kan ik wel iets mee . En Boumabros ga ik zeker ook benaderen |
|
|
| SaBi |
| Hoe waarschijnlijk is het dat Tiesto een solo gaat geven in het najaar in Godskitchen ? Ik bedoel , het moet natuurlijk wel de moeite waard zijn ;) |
|
|
| tijs08 |
He!
Echt cool dat je nu net deze thread maakt.. ik heb het er laatst over gehad dat dit zeker wel eens ondernomen moet worden! Vliegreis ver vooraf boeken, dan is het echt niet duur, en clubavonden in UK lijken me echt super! IK zou toch echt een keer naar Godskitchen willen, die hebben de laatste tijd echt super line-ups.. en natuurlijk DE resident Jon O Bir!! :D
Maar Gatecrasher heeft natuurlijk weer Scott Bond! :crazy:
Maar goed das voor latere zorg want ik kan zelfs nu nog de bodem zien van mijn emmer met geld, en ik moet nog naar Spanje straks :( |
|
|
| Miss Proximus |
De UKTAs hebben hier vast veel betere antwoorden op...en ze hebben zelfs ook van die mooie stickies met info enzo ;)
BRULLLLLLLLL ik baal :D
ps. feesten in de UK is helemaal geweldig :) |
|
|
| Wilkman |
Als je toch die kant uit wilt, ga dan naar Londen. Dan heb je buiten het clubben ook nog wat te zien/te doen. Buiten Londen is het namelijk allemaal vrij triest kan ik uit ervaring melden... Toevallig vlieg ik morgen die kant uit met wat vrienden voor een lang weekend. Platen kopen en uitgaan. Vrijdagavond de Pacha en zaterdag Fabric, mijn persoonlijke favoriet. Zeker wat muziek betreft.
cheers,
Wilco |
|
|
| Miss Proximus |
Londen??? Leuke stad, maar daar is het clubben juist een STUK minder!
Zeg Sabi, als je nog wat info wilt, ik heb wel wat tips voor je ;) Sander & Sido zijn nl niet de enige die in Engeland naar feesten e.d. gaan! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Als je toch die kant uit wilt, ga dan naar Londen. Dan heb je buiten het clubben ook nog wat te zien/te doen. Buiten Londen is het namelijk allemaal vrij triest kan ik uit ervaring melden... Toevallig vlieg ik morgen die kant uit met wat vrienden voor een lang weekend. Platen kopen en uitgaan. Vrijdagavond de Pacha en zaterdag Fabric, mijn persoonlijke favoriet. Zeker wat muziek betreft.
cheers,
Wilco |
Fabric is samen met heaven (bedrock avond) en the end mijn top 3 van clubs waar ik nog een keer naar toe wil. |
|
|
| Rudy |
ik heb een jaar in UK gewoond, in brighton, onder londen aan de kust! Na londen is dat de clubbing capital van UK! Echt ing mooi daar, vorig jaar naar oakie, tiesto, seb fontaine, fatboy slim en dave clarke gegaan! Je vliegt met easyjet naar Londen Gattwick voor 50 euro heen en terug en 20 mins met de trein en je bent er! Er is altijd wel wat te doen! bv. Fatboy Slim on the beach met 45000 mensen! Helaas is UK echt ing duur, je moet vooral die treinreizen zo kort mogelijk houden, die zijn echt niet normaal duur namelijk!
Laatste keer dat ik in Brighton uitging was in februari, was ik 130 pond kwijt! Dus je moet wel wat centjes hebben! |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Zeg Sabi, als je nog wat info wilt, ik heb wel wat tips voor je ;) Sander & Sido zijn nl niet de enige die in Engeland naar feesten e.d. gaan! |
Daar kom ik zeker nog op terug . We zijn ons op dit moment aan het beraden , naar welke club we toe gaan . Onze voorkeur gaat uit naar de Gatecrasher of Godskitchen .
Welke van deze 2 is het makkelijkste te bereiken als je met het vliegtuig gaat ? |
|
|
|
|