|
מערכת רדיו דיסק לאוטו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
מה אתם חושבים על JVC?
אני אישית רוצה פיוניר אבל כמו שאתם יודעים זה ממש לא זול...
אני רוצה רדיו דיסק שיקרא
MP3
והדגמים האלה שאמרתם פה של פיוניר לא תומכים בזה... וזה ממש בעסה :( |
אחי אני גם בדיוק מחפש עכשיו רדיו-דיסק
בכל מקרה אני אישית לא רואה מה הטעם לקנות כזה שתומך באמפי3
גם ככה אני צורב דיסקים כל הזמן
בקשר לרדיודיק לי המליצו כמו שכתבו פה על הפיוניר
בסביבות ה1000 שקל
ממה שחיפשתי כל מה שהיה יותר זול זה דגמים מיושנים או כל מיני חברות
לא מוכרות |
|
|
| Q-PiXeL |
ל
JVC
יש גם מכשירים טובים עם
MP3
אבל הם גם לא כאלו זולים
אם התקציב הוא 1000 שקל ואתה רוצה
MP3
אז תחפש יד שניה |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
ל
JVC
יש גם מכשירים טובים עם
MP3
אבל הם גם לא כאלו זולים
אם התקציב הוא 1000 שקל ואתה רוצה
MP3
אז תחפש יד שניה |
יד שניה אין בכלל מה לדבר... דברים כאלה לא קונים משומשים...
אני ינסה לקנות תפיוניר 1550 במכרז נראה מה יהיה היום בערב אני יגיד לכם אם זכיתי או לא
שמתי סכום של 700 שקל :) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אמרת אז שקונים\קנו לך פג'ו 307?! |
כן אבל יש לי מע' סבבה שהגיעה עם זה, אז אין לי ממש מה לעשות איתה...
אני מדבר על מערכת ממש ממש רצינית, זה לא זול...
אני מעריך שאחרי שאני ימכור את החברת היי-טק השנייה שלי וכבר יהיה קשה להחליט מה לעשות עם הכסף אני יקח אוטו וידפוק לו אחושרמוטה מערכת, וכל מיני שיפורים חמודים כאלה ממהיר ועצבני...
:D :D :D :D :D :D
...אההה... כלכך כיף לחלום |
|
|
| eXeTik |
בזמנו קניתי בטירה מערכת ב-600 במקום 1500
משהו בסט ואפילו כולל התקנה :D
אבל עכשיו זה בעייתי עם המצב...
במקומך הייתי מחפש יד שניה או מתחיל לשחק במכרזים באינטרנט- לפעמים זה יוצא ממש משתלם... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כן אבל יש לי מע' סבבה שהגיעה עם זה, אז אין לי ממש מה לעשות איתה...
אני מדבר על מערכת ממש ממש רצינית, זה לא זול...
|
המערכת של ה307 מעפנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
המערכת של ה307 מעפנה |
זאת לא המערכת של 307 ספציפית...
זאת המערכת חברה שבאה עם כל אוטו חדש של פג'ו
אבל בקטנות...
עדיף זה על הרדיו המעפן שיש לי באוטו שגם הכפתור המזדיין שלו נהרס ואי אפשר להדליק אותו... :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
לבן דוד שלי יש משהו מזה פצצה
חושיליג של פיוניר הביא מניו יורק
עושה הכלל
2רמקולים בכל דלת
וסאב נראה לי 15" תופס לו כמעט את כל הבאג'
משהו חושילינג דבר
אני ישאל לך איזה דגם אבל אני בטוח שבארץ זה יעלה יקר.. |
|
|
| nargila-man |
גבר היום בעבודה עשיתי כמה משלוחים למוסכים בכפר קאסם
נכנסתי לאיזה חנות של מערכות..
אני פשוט מחפש מגבר וסאב לאוטו
ראיתי שם פיונרים בין 600 ל 1000
כפר קאסם לא מפחיד להיכנס אם אתה רוצה דבר איתי באיי סי קיו
7297965
אבל רק שתידע מן הסתם רוב דברים שם גנובים לפחות איפה שאני הייתי.... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by nargila-man
אבל רק שתידע מן הסתם רוב דברים שם גנובים לפחות איפה שאני הייתי.... |
ואתה רוצה לקנות משהו גנוב? |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
ואתה רוצה לקנות משהו גנוב? |
ברור שאני מעדיף שלא
אבל תשמע אחי זה יוצא לי חצי מחיר ווואלה אין לי כסף עכשיו ואני קורע את התחת בעבודה
אז כן אני יקנה גנוב.... |
|
|
| -CosmicFire- |
מה הקטע בלקנות גנוב?!?!
אף אחד לא אמור לדעת שזה גנוב...
זה כמו שאתה מוריד שירים מהאינטרנט או קונה דיסקים צרובים אותו דבר... |
|
|
|
|