|
מערכת רדיו דיסק לאוטו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אח שלי כל התסריט הזה לא ילך כי אניטה פאללי עשתה את זה כבר עוד בשנות
ה50
:D :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני על הרצפה בוכה מרוב צחוק!!!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
איזה יציאה מופלצת מהביצים זאת הייתה!!!
חחחחחחחחחח |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אח שלי כל התסריט הזה לא ילך כי אניטה פאללי עשתה את זה כבר עוד בשנות
ה50
:D :D |
מי זאת .??
מאיפה הבאת את השם הזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מי זאת .??
מאיפה הבאת את השם הזה |
אחת הכי מוזרה בארץ שכל הזמן הביאו לחלומות בהקיציס
איך היו קוטלים אותה שם...
היא אשכרה כבשה!!!!
ויש לה את הקול הכי ציפציף בארץ!!!!
קטע לחיים אחי!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
המערכת של פג'ו לא מעפנה!!!
היא לא מעולה אבל היא בהחלט סבבה ומספיקה לי...
2.7T A6 אני רוצה אודי
נהגתי לרמת גן היום באוטו המדהים הזה ואני כלכך נהנתי!
לא מרגישים את המהירות!
אני רואה המד טורים על 1000 בכביש החוף פתאום אני רואה שאני על 120!!!
ואיזה קיקים הוא מביא, אפילו במהירויות גבוהות!!! |
|
|
| DjChook |
| נסעת לרמת גן ולא באת להגיד שלום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
המערכת של פג'ו לא מעפנה!!!
היא לא מעולה אבל היא בהחלט סבבה ומספיקה לי...
2.7T A6 אני רוצה אודי
נהגתי לרמת גן היום באוטו המדהים הזה ואני כלכך נהנתי!
לא מרגישים את המהירות!
אני רואה המד טורים על 1000 בכביש החוף פתאום אני רואה שאני על 120!!!
ואיזה קיקים הוא מביא, אפילו במהירויות גבוהות!!! |
חבר שלי קיבל אוטו חדש...
גם אצלו לא הרגשתי את המהירות...
הוא על הילוך שני ופתאום אני מסתכל קולט אותו איך שהוא מחליף ל 3 שהוא על 100...
קיצר יש לו אלפא רומאו 156 הילוכים עם מנוע 2 ליטר טי ספארק
אוטו מטוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולמי שמכיר את האוטו... ידעתם שיש לאוטו הזה 4 דלתות ולא 2 כמו שזה נראה?
פשוט 2 נסתרות... זה מגניב :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אם אתה לא תקנה מישהו אחר יקנה..
הם לא יחזירו את זה..:cool: |
בדיוק!
----
צריך לחשוב בזול... אז אני אפרנס את הערבים...
אני עדיין אשלם פחות... לא מבין מה הקטע? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר יש לו אלפא רומאו 156 הילוכים עם מנוע 2 ליטר טי ספארק
אוטו מטוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולמי שמכיר את האוטו... ידעתם שיש לאוטו הזה 4 דלתות ולא 2 כמו שזה נראה?
פשוט 2 נסתרות... זה מגניב :D |
כן זה חבל"ז אוטו פשוט יפה! הוא 4 דלתות שנראה כמו קופה
אבל מה שהכי הדהים אותי בו זה האחורה שלו, יש לו את המראה "אוטו ספורט" הכי בעולם!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כן זה חבל"ז אוטו פשוט יפה! הוא 4 דלתות שנראה כמו קופה
אבל מה שהכי הדהים אותי בו זה האחורה שלו, יש לו את המראה "אוטו ספורט" הכי בעולם!!! |
ראסמי
אפשר בהחלט להתבלבל בין האלפא רומאו ספיידר שזה אוטו ספורטיבי אחושילינג לבין ה 156
וגם מקדימה זה נראה קופה לגמרי למה בת'כלס האוטו די נמוך
אבל אין... האוטו מטוס!!!!
ועוד חבר שלי מטורף אז בכלל מרביץ עם זה!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא הבנתי מה הטי-ספארק באלפא...
זה כאילו הטורבו שלהם?
...גם עוד משהו לא מובן Telespeed יש להם גם
16V או Vלדוד שלי יש מנוע 2.0 24
ועוד משהו, לא זוכר מה
הגעתי למסקנה אבל שאוטו לקחת ולשפר סטייל מהיר ועצבני זה מיצובישי גאלנט
!!!החדשה (נראה לי) ראיתי אותה והיא מה זה מתאימה לזה
יש לה כזה מכסה מתעכל למטה כמו לסיויק פנסים דקים כאלה ומשם יורד החלק התחתון
זה כלכך מתאים!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
לא הבנתי מה הטי-ספארק באלפא...
זה כאילו הטורבו שלהם?
...גם עוד משהו לא מובן Telespeed יש להם גם
16V או Vלדוד שלי יש מנוע 2.0 24
ועוד משהו, לא זוכר מה
|
טי ספארק זה משהו חזק יותר ממנוע רגיל שיש במנועים של האלפא
כמו שהמנועים של הג'בק זה וי טק...
והג'בק עם מנוע 1.4 יכולה לקחת את האוטו שלי לפי מה שהבנתי אפילו שזה 1.4 ואוטומט
ואין לדוד שלך
V24
לא חושב שיש כזה דבר בכלל
16V
זה 16 שסתומים... בים מכוניות יש את זה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
דייייייייי סעמק כל אחד פה והאודי והאלפה רומאו שלו
יא עשירים מפונקים אולי מישהו כאן יפתח טרד על ויקי כנפו והמאבק שלה..??
אני נוהג בפזו 205 שנת 93 שהצבע המטאלי שלה כבר דהוי
אוטו שלא מרביץ
בקושי משתעל
באמא שלי פורום של עשירים |
|
|
|
|