|
הט'רד הרשמי של ->Sensation Black 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by nesher
יש ערוץ ?
אם יש תנו את הסרבר והשם של החדר |
לא נפתח
אתה מוזמן לצור קשר ב
ה"פ ונפתח
:wtf: |
|
|
| MASTERsplinter |
אני שומע את זה עכשיו וזה פשוט מעולה..
מה זה הטראק הזה?
זה מפציץ את השועלים.. |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני שומע את זה עכשיו וזה פשוט מעולה..
מה זה הטראק הזה?
זה מפציץ את השועלים.. |
DHHD - Defqon?
:wtf: |
|
|
| skelz |
ואללה שתיהיה בריאה הדנה הזאת
פיצצה לי תאוזניותתתתתתת
:)
תקליטנית שמנגנת דווקא הארד סטייל
את דומונד ואיזק עוד אפשר להבין..
אבללל ראבק היא אישהההה ואם נדבר על מראה היא לא רעה בכלל!!!! :P |
|
|
| Eitan E |
| שמעתי איזה חצי שעה מהסט של מישל דה היי והאמת לא התלהבתי כל כך אולי כי זה פחות הסגנון שאני אוהב, אני פחות אוהב טכנו:sadgreen: |
|
|
| sputnik_IL |
kai tracid
01 Sensation Intro: Reing of fire
02 Chris Liebing - Intruder <- me shivers
03 ID <- sounds like tracid
04 Elektromulch - Das Nichts
05 Derb - Derb (Arome Mix)
06 Hennes And Cold - The Second Trip (Dj Scot Project Remix)
07 A*S*Y*S - From Past 2 Phuture (A1)
08 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
09 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
10 Global Cee - Burnin' (Karan Cold Remix)
11 Arome - Visions Of Paradide (Airplay mix)?
12 Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Energy mix) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
kai tracid
01 Sensation Intro: Reing of fire
02 Chris Liebing - Intruder <- me shivers
03 ID <- sounds like tracid
04 Elektromulch - Das Nichts
05 Derb - Derb (Arome Mix)
06 Hennes And Cold - The Second Trip (Dj Scot Project Remix)
07 A*S*Y*S - From Past 2 Phuture (A1)
08 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
09 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
10 Global Cee - Burnin' (Karan Cold Remix)
11 Arome - Visions Of Paradide (Airplay mix)?
12 Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Energy mix) |
אבוי
איזה טראקליסט מדהים!!!
פשוט אדיר
איזה חבל שהלכתי לישון הייתי צריך לקום מוקדם היום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by skelz
תקליטנית שמנגנת דווקא הארד סטייל
את דומונד ואיזק עוד אפשר להבין..
|
חחחחחח אלק דומונד מנגנים הארד סטייל
הם מנגנים הארד טראנס מותק... וזה גם בלחץ :rolleyes: |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
kai tracid
01 Sensation Intro: Reing of fire
02 Chris Liebing - Intruder <- me shivers
03 ID <- sounds like tracid
04 Elektromulch - Das Nichts
05 Derb - Derb (Arome Mix)
06 Hennes And Cold - The Second Trip (Dj Scot Project Remix)
07 A*S*Y*S - From Past 2 Phuture (A1)
08 Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
09 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
10 Global Cee - Burnin' (Karan Cold Remix)
11 Arome - Visions Of Paradide (Airplay mix)?
12 Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Energy mix) |
למישהו יש את זה???
הלכתי לישון ב4 וחצי..:( |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by ADiSH
למישהו יש את זה???
הלכתי לישון ב4 וחצי..:( |
הקלטתי אותו
מלונה דרך דנה ואת קאי
והיה גם חרא אחד בשם
דארק רייבר
חאפר בצורה רצינית,
:whip:
לא פלא שהוא היה בסוף כאשר כולם מתפזרים :toothless |
|
|
| ADiSH |
| אתה יכול להעלות לצ'וק??:p |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח אלק דומונד מנגנים הארד סטייל
הם מנגנים הארד טראנס מותק... וזה גם בלחץ :rolleyes: |
חחח נו אותו חרא
העיקר זה הארד
:] |
|
|
|
|