|
הט'רד הרשמי של ->Sensation Black 2003 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
סמממקק
אתמול יצאתי ושכחתי שזה היה אתמול
חזרתי ב3 עוד הייתי מספיק לשמוע מספיק טובים
טוב לא נוראה נוריד את הסטים.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by skelz
חחח נו אותו חרא
העיקר זה הארד
:] |
ממש לא...
הארד טראנס זה יענו כבד עם מלודיות והכל...
כבר עברנו על זה לפני כמה ימים...
הארד סטייל פשוט דופק לך על החיים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by skelz
חחח נו אותו חרא
העיקר זה הארד
:] |
בעעעעעעעעע
כמו להשוות בין ליכוד שזה ימין לחרות וכ"ך
דומונד זה מוזיקה איכותית לפחות הדברים הישנים שלו ובכלל הארד טראנס יש יוצרים שפויים שאפשר להקשיב ולהנות מהמוזיקה
הארדסטייל
בעעעעעעעעעעע
הדנה הזאת באמא שלי לא רוצה לפגוע באף אחד אבל משמקשיב לה ואוהב את זה הוא חולה נפש
לא פחות מזה |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הארדסטייל
בעעעעעעעעעעע
הדנה הזאת באמא שלי לא רוצה לפגוע באף אחד אבל משמקשיב לה ואוהב את זה הוא חולה נפש
לא פחות מזה |
מישהו אמר שלא? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
מישהו אמר שלא? |
לא יודע היתה לי תחושה שיש כאן אנשים שאוהבים תמוזיקה שלה
היום כבר יש אינטרנט מהיר בכל בית משוגעים שמכבד את עצמו... |
|
|
| Eitan E |
אם יתנו לי מקום אני יכול להעלות
את דנה ,המגה מיקס ולונה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אם יתנו לי מקום אני יכול להעלות
את דנה ,המגה מיקס ולונה |
שמעתי שבאברבאנל יש שרת מהיר
אני בטוח שיתנו לך להעלות שם את דנה |
|
|
| Eitan E |
חח
וואלה לא קראתי מה שרשמתם קודם על הבית משוגעים
אני כבר רשמתי בטרד הזה שאני לא מת על על הז'נר הזה
אבל הצלחתי להשיג את הסטים וחשבתי אם מישהו מעוניין בהם אז אני יכול להעלות
כי כל הקטע של האינטרנט זה השרינג
sharing |
|
|
| warpedd_ |
אני מת למגמיקס
אחי אם אתה לא מעלה אז תשלח לי באיסיקיו בבקשה
12894068 |
|
|
| ADiSH |
| אני רוצה לשמוע את דנה..:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
אם תבקשו יפה אני יוכל להעלות את כל הסטים מבלק ומוויט לחן...
כמו שהעלתי בשביל צח את הדיסק הכפול של סנסיישן לשם :D
אבל קודם תבקשו יפה... ;) |
|
|
|
|