|
Sensation Black 12-07-2003 (+ tracklists) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| Tycker att Kai skulle ha avslutat sensation, han är ju grym som fan. Men men, darkraver var ju inte helt fel heller :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Connector
Tycker att Kai skulle ha avslutat sensation, han är ju grym som fan. Men men, darkraver var ju inte helt fel heller :) |
Nej då vore ordningen helt fel..
Jag tycker att Kai skulle ha spinnat före Luna, följd av Dana och Darkraver. Då var det en riktigt 'build-up' |
|
|
| x-dream |
Gick inte så bra detta då da....
Steve space tog slut...:( |
|
|
| Sand Leaper |
| Haha,Darkraver spilte faen meg JDA & Delta 9 - Voel Je Die Bass!:stongue: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Gick inte så bra detta då da....
Steve space tog slut...:( |
Jobbigt, vi får yyyyla på stävä.... Alla terrar han på icq, ok? :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by ScuL
När lyssnade du? |
På tranceland.org radion. |
|
|
| staz |
| varför avslutade inte kai som planerat??.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by x-dream
Gick inte så bra detta då da....
Steve space tog slut...:( |
Tjoo hooo.... jag har fixat mer space och FTPn är igång så de e bara å kika in... får se när allt har kommit upp då... :) THX ! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tjoo hooo.... jag har fixat mer space och FTPn är igång så de e bara å kika in... får se när allt har kommit upp då... :) THX ! |
Okej låter bra detta....Börja ladda upp igen då da... |
|
|
| dj_hysterix |
| tack x-dream för uploadingen, och stävä för ftp:n :happy2: |
|
|
|
|