|
Sensation Black 12-07-2003 (+ tracklists) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
Det var ju en "surprise act" efter Kai Tracid, vem det var vet jag inte riktigt. Någon annan?
Steve--> Jag kan ladda upp en lista på vad jag har så kan du se om du är intresserad av ngt. |
|
|
| x-dream |
| Tog spacet slut igen då da....Inte klar ännu då da... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by x-dream
Tog spacet slut igen då da....Inte klar ännu då da... |
Har dte tagit slut igen... isf har nån annan laddat upp annat junk kanske... när jag hade fritt å sa till så hade jag över 530Mb ledigt.... bör inte det räcka om du innan laddat upp en del redan ? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har dte tagit slut igen... isf har nån annan laddat upp annat junk kanske... när jag hade fritt å sa till så hade jag över 530Mb ledigt.... bör inte det räcka om du innan laddat upp en del redan ? |
Totalt ligger dom seten jag laddar upp på 515 meg....
Så det är ju en del...Kolla när du kommer hem å säg till igen när det är klar att ladda upp om det går att fixa space... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by hustler
På tranceland.org radion. |
Jag frågade när, inte var :)
| quote: | Originally posted by staz
varför avslutade inte kai som planerat??.. |
| quote: | Originally posted by hustler
Det var ju en "surprise act" efter Kai Tracid, vem det var vet jag inte riktigt. Någon annan?
|
Det var en 'mystery guest'.
Darkraver spinnade Oldschool/Hardcore. |
|
|
| RebeL9 |
satt uppe och lyssnade live hela natten.
Var verkligen skitdåligt med undantag för Kai Tracid. Han räddade hela festen alltså. De flesta andra som Luna och Dana körde ju typ Warp Brothersstuket så att öronen blödde. Stort tack till Tracid för att han körde seriös kvalitativ hardtrance utan massa "TURN UP THE BASS!", "WHAT'S THAT FUNKY SOUND" och andra bäbissamplingar. |
|
|
| ScuL |
| x-dream... kan du lägga upp Luna, Dana och Darkraver på Steve's FTP oxo? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by ScuL
x-dream... kan du lägga upp Luna, Dana och Darkraver på Steve's FTP oxo? |
Är icke klar ännu....Tyvärr så har spacet tagit slut igen...:( Men så fort steve grejat något så ska han ladda upp igen... |
|
|
| x-dream |
| Håller på att fxpa Darkraver å Luna nu oxå....Hoppas spacet räcker... |
|
|
| ScuL |
tackar :)
steve köp en större HD! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Va fan jag frigjorde ju 1GB igår... vad kommer det upp för junk egentligen :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Va fan jag frigjorde ju 1GB igår... vad kommer det upp för junk egentligen :) |
Hehehe....Du kanske vill ha mera junk eller? LIte pumpande hård techno oxå kanske? |
|
|
|
|