return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Loveparade!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dioxys
usch, jag är så jääävla avis :)

låter som ni hade överroligt alltså :) synd bara det där med visselpiporna, jag skulle fått dampanfall :D

nyfiken på att se hur bilderna blev :)
eXton
argh.. är alldeles för trött för att orka skriva nån seriös resumé som ni andra.. jobbade idag efter att ha kommit hem kl 4 inatt (båten blev 4 timmar försenad - död åt TT-line!!!)

men jag tyckte det kändes som det var lite större i år än förra och förr-förra året som ni sa, men jag tror det beror mycket på det utsökta vädret i år (förra året regnade det)

däremot var det nästan dubbelt så många lastbilar för 2 år sen... när ska vi se den första Svenska lastbilen? Jag är gärna med och riggar å så men vår lilla student-tranceklubb i Lund lär inte ha nån budget/tillräcklig erfarenhet för att fixa en sån grej :(

fett var det iaf... tresor,lovefromabove (tiesto+pvd) och sen love base på lördan för min del med - perfekta balansen mellan hårt o fint

fan nu börjar jag ta in på dig irish.. uppe i 4 års svit nu =)
vi får lägga in ett träningsläger nästa år, för fan va ont i fötterna jag fick i år :D
Dj_Irish
quote:
Originally posted by eXton

fan nu börjar jag ta in på dig irish.. uppe i 4 års svit nu =)
vi får lägga in ett träningsläger nästa år, för fan va ont i fötterna jag fick i år :D


Hehe, kom igen när du närmar dig 7 år på raken :p
(Detta året var 8:e gången, därav min någolunda ljumma inställning till själva paraden)
SteveTranz4ever
Då var det bilder uppe från Love Parade på


Totalt 65 bilder...

kolla denna exempel bild... tror bestämt det är sipowitz rygg tavla man ser i svart t-shirt på denna vagnen

MiB


haha.. känner igen denna bäbis lite om man kikar på min avatar och logo =) *S*

(thnx stäve)

får väl lägga in den här med då =) haha tyckte den va så ball =)

sån måste jag skaffa =))))
reveal
quote:
Originally posted by MiB
sån måste jag skaffa =))))


ett bäbishuvud i den storleken? :p var tänkte du förvara det? :D
Cow
bilderna o pratet gör det svårt för en att missa nästa års loveparade.
detta året missade jag(tro det eller ej) datumen, men nästa jävla år ska jag jävla dit.
krämer showen som irish snacka om lät oerhört lockande :)
men jag vet inte riktigt hur det ligger till me priser o sånt, va jag uppfatta så e det bara resan dit o tibaka :/ men det låter inte så på andra.
St_Andrew
Av en slump råkade jag trycka fel o kom hit, men ojoj va flyt man kan ha ibland! :D

Fy satan va gött det ser ut, var i berlin två veckor efter detta, hur jävla dumm får man bli?!?! Nästa år är iaf jag där, så jävla skoj, PvD settet (vilket e det ända jag hört/sett därifrån iår) eju riktigt FET! Damn va avis jag e :D :D
SteveTranz4ever
Någon gång under morgondagen kommer jag att få upp denna på min FTP
The_love_committee-love_rules_(loveparade_2003)-dvdrip-svcd-2003-mkv

Släpptes för nån halvtimme sen... all for you my friends :) // Steve
MiB
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Någon gång under morgondagen kommer jag att få upp denna på min FTP
The_love_committee-love_rules_(loveparade_2003)-dvdrip-svcd-2003-mkv

Släpptes för nån halvtimme sen... all for you my friends :) // Steve


lägger väl upp den nu då då eftersom du tjatar så ... hihi

EDIT: la det på is... gick inte dra upp mer än typ 1k/sec.. hehe..

såja nu e den där.. ingen speciell video men men...

SteveTranz4ever
Tänkte bara nämna att det nu finns 156 nya bilder på TC från Loveparade


"Music ? There is music here... well that´s good too or what ever!"
http://www.tranceclubber.com/images...II/IMGP2309.JPG


"Me don´t like music.. me like little German boys"
http://www.tranceclubber.com/images...II/IMGP2354.JPG
eRRaTiK
so who's going in 2004? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement