|
Loveparade!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
usch, jag är så jääävla avis :)
låter som ni hade överroligt alltså :) synd bara det där med visselpiporna, jag skulle fått dampanfall :D
nyfiken på att se hur bilderna blev :) |
|
|
| eXton |
argh.. är alldeles för trött för att orka skriva nån seriös resumé som ni andra.. jobbade idag efter att ha kommit hem kl 4 inatt (båten blev 4 timmar försenad - död åt TT-line!!!)
men jag tyckte det kändes som det var lite större i år än förra och förr-förra året som ni sa, men jag tror det beror mycket på det utsökta vädret i år (förra året regnade det)
däremot var det nästan dubbelt så många lastbilar för 2 år sen... när ska vi se den första Svenska lastbilen? Jag är gärna med och riggar å så men vår lilla student-tranceklubb i Lund lär inte ha nån budget/tillräcklig erfarenhet för att fixa en sån grej :(
fett var det iaf... tresor,lovefromabove (tiesto+pvd) och sen love base på lördan för min del med - perfekta balansen mellan hårt o fint
fan nu börjar jag ta in på dig irish.. uppe i 4 års svit nu =)
vi får lägga in ett träningsläger nästa år, för fan va ont i fötterna jag fick i år :D |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by eXton
fan nu börjar jag ta in på dig irish.. uppe i 4 års svit nu =)
vi får lägga in ett träningsläger nästa år, för fan va ont i fötterna jag fick i år :D |
Hehe, kom igen när du närmar dig 7 år på raken :p
(Detta året var 8:e gången, därav min någolunda ljumma inställning till själva paraden) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då var det bilder uppe från Love Parade på

Totalt 65 bilder...
kolla denna exempel bild... tror bestämt det är sipowitz rygg tavla man ser i svart t-shirt på denna vagnen
 |
|
|
| MiB |
haha.. känner igen denna bäbis lite om man kikar på min avatar och logo =) *S*
(thnx stäve)
får väl lägga in den här med då =) haha tyckte den va så ball =)
sån måste jag skaffa =)))) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by MiB
sån måste jag skaffa =)))) |
ett bäbishuvud i den storleken? :p var tänkte du förvara det? :D |
|
|
| Cow |
bilderna o pratet gör det svårt för en att missa nästa års loveparade.
detta året missade jag(tro det eller ej) datumen, men nästa jävla år ska jag jävla dit.
krämer showen som irish snacka om lät oerhört lockande :)
men jag vet inte riktigt hur det ligger till me priser o sånt, va jag uppfatta så e det bara resan dit o tibaka :/ men det låter inte så på andra. |
|
|
| St_Andrew |
Av en slump råkade jag trycka fel o kom hit, men ojoj va flyt man kan ha ibland! :D
Fy satan va gött det ser ut, var i berlin två veckor efter detta, hur jävla dumm får man bli?!?! Nästa år är iaf jag där, så jävla skoj, PvD settet (vilket e det ända jag hört/sett därifrån iår) eju riktigt FET! Damn va avis jag e :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Någon gång under morgondagen kommer jag att få upp denna på min FTP
The_love_committee-love_rules_(loveparade_2003)-dvdrip-svcd-2003-mkv
Släpptes för nån halvtimme sen... all for you my friends :) // Steve |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Någon gång under morgondagen kommer jag att få upp denna på min FTP
The_love_committee-love_rules_(loveparade_2003)-dvdrip-svcd-2003-mkv
Släpptes för nån halvtimme sen... all for you my friends :) // Steve |
lägger väl upp den nu då då eftersom du tjatar så ... hihi
EDIT: la det på is... gick inte dra upp mer än typ 1k/sec.. hehe..
såja nu e den där.. ingen speciell video men men... |
|
|
| eRRaTiK |
| so who's going in 2004? ;) |
|
|
|
|