|
פרסומת נגד איידס
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
זוכרים את הפרסומת המיתולוגית מלפני כמה שנים נגד האיידס ובעד שימוש בקונדום..??
אם אתה שוכב איתה אז אתה שוכב עם החבר שלה ועם החברה של החבר שלה וכו'..?
הקיצר סביר להניח בגלל השעה המאוחרת וכנראה בגלל שאני בכלל מטורף על כל השכל עלה לי רעיון לשנות קונספט לחלוטין
להביא אותה בפיצוציה של פרסומת חדשה נגד האיידס
להראות משהי רגילה לחלוטין כוסית לא נורמלית שבאה ומתחילה עם איזה גבר בפרסומת ומנסה לשדל אותו לסקס בלי קונדום והוא כזה נגרר
ואז הוא נתקף חרדה ושומע שתי קולות פנימיים שרואים בפרסומת
קול אחד בדמות טל פרידמן משכנע אותו ללכת על זה[
"לך על זה אחי זה עכשיו או לעולם לא בגלל חתיכת גומי קטנה תוותר על הזדמנות גדולה של פעם בחיים שסביר להניח שלא תיפול בידך שוב - תהיה כלי ותשתמש בכלי
ואז הקול השני בדמות אייל קיציס יגיד לו...
אחי (עם דילייי) ככה שזה יצא אחי - חי -חי..... (עצירה של שתי שניות) הדגדגן הזה יכול להרוג אותך
תגידו שזה לא גדול אין אני אומר לכם אין על זה
נאמבר וואן
נראה לי אני שולח את זה לאגודה נגד האיידס
ו....לטל פרידמן וקיציס |
|
|
| skelz |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאאאאאלללללללהההההה
לך על זה :) |
|
|
| NaOren |
ראסמי רעיון בנזונה....
למרות שפרסומות לא ממש משפיעות עלי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי (עם דילייי) ככה שזה יצא אחי - חי -חי..... (עצירה של שתי שניות) הדגדגן הזה יכול להרוג אותך
|
אתה חולה!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: |
|
|
| DjChook |
זה אומר שאתה עושה סקס בלי קונדום אורן ?
מת עליך גבר, טוב לראות אותך פה |
|
|
| Hell_Copter |
מממממ מוזר... הנוער של היום?!
אחי זה לא שריטה... זה בקע!! :rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מממממ מוזר... הנוער של היום?!
אחי זה לא שריטה... זה בקע!! :rolleyes: |
חחחח תאמת חשבתי על זה בלילה אז אמרתי אולי זה בגלל שאני עייף בא לי הרעיון הזה אבל במחשבה שניה זה עדיין רעיון טוב
וזאת תהיה פרסומת תותחית
רועי דרך אגב שמעת את מששלחתי לך.? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חחחח תאמת חשבתי על זה בלילה אז אמרתי אולי זה בגלל שאני עייף בא לי הרעיון הזה אבל במחשבה שניה זה עדיין רעיון טוב
וזאת תהיה פרסומת תותחית
רועי דרך אגב שמעת את מששלחתי לך.? |
לא אחי... אני ישמע בהזדמנות
בראסמי הכי מגניב הפרסומת הישנה
שאתה שוכב עם החברה שלך אתה שוכב עם החבר של האמא של האבא של הנהג המונית מהנתיב האמצעי של הסבתא רבא של הנכד השלישי של הבן דוד של הנינה של מורן...
נהג, אל תחצה חיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אחי... אני ישמע בהזדמנות
בראסמי הכי מגניב הפרסומת הישנה
שאתה שוכב עם החברה שלך אתה שוכב עם החבר של האמא של האבא של הנהג המונית מהנתיב האמצעי של הסבתא רבא של הנכד השלישי של הבן דוד של הנינה של מורן...
נהג, אל תחצה חיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
אתה מפספס את הפוטנציאל האדיר של משפט כמו
אחיייייייי..... הדגדגן הזה יכול להרוג אותך |
|
|
| Scorchio |
האמת הפאנץ' ליין שלך לא ממש מדבר אליי
הפרסומת עצמה טובה אבל תשפר את את השורה האחרונה למשהו שהוא תרתי משמע
ואז זה יהיה יותר טוב |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
האמת הפאנץ' ליין שלך לא ממש מדבר אליי
הפרסומת עצמה טובה אבל תשפר את את השורה האחרונה למשהו שהוא תרתי משמע
ואז זה יהיה יותר טוב |
תאמת חיפשתי שורת מחץ מצחיקה והדגדגן הזה יכול להרוג אותך נשמע טוב
אבל בתחום התרתי משמע אפשר משפט כמו
עצור!! אחי.... אתה לא רוצה להכנס לזה...
יש משהו לא..? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
תאמת חיפשתי שורת מחץ מצחיקה והדגדגן הזה יכול להרוג אותך נשמע טוב
אבל בתחום התרתי משמע אפשר משפט כמו
עצור!! אחי.... אתה לא רוצה להכנס לזה...
יש משהו לא..? |
ממש אהבתי את הפרסומת שקיציס עשה לאנטרנט עם הכבלים...
אני כבאי כבר 6, לא 7 שנים...
בלה בלה בלה...
אני מסתכל על הרדיו, מסתכל על השריפה ומחליט
שריפות, עוד יהיו :stongue: :haha: :happy2: |
|
|
|
|