return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
nederlandstalige nummers (pg. 2)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Wat dachten Jullie van Het Goede Doel - Belgie:tongue2
Illegal Alien
Nuja, misschien word ik hier vanaf nu raar bekeke, maar ik vind de liedjes van Boudewijn De Groot meestal niet slecht.
Dat muziektrekje hebbek denkek van mijn ouders overgenomen.

Greetzzz
tor8024
quote:
Originally posted by Illegal Alien
Nuja, misschien word ik hier vanaf nu raar bekeke, maar ik vind de liedjes van Boudewijn De Groot meestal niet slecht.
Dat muziektrekje hebbek denkek van mijn ouders overgenomen.

Greetzzz

vind ik ook helemaal niet slecht, vooral zijn teksten zijn erg geslaagd!
mynameistrance
Hooverphonic - Magenta

is in paar verschillende talen, maar er wordt wat nederlands in gesproken

is wel echt een prachtplaat
Lightworks
quote:
Originally posted by Creamfields23
Wat dachten Jullie van Het Goede Doel - Belgie:tongue2

vind ik best wel leuk... en goeie reclame voor ons klein landje :)

kvind er ook een paar van clouseau best wel leuk... toch niet alles is slecht denk ik. nederlandstalige zang heeft gewoon geen goeie naam door schijtluizen-zangers (als ge het al zangers moogt noemen) zoals luc steeno, danny fabri, wil tura, willy sommers... jakkes jakkes :nervous: ik vraag me ECHT af of ze hun eigen muziek wel 'goed' vinden.
tor8024
quote:
Originally posted by Lightworks
vind ik best wel leuk... en goeie reclame voor ons klein landje :)

kvind er ook een paar van clouseau best wel leuk... toch niet alles is slecht denk ik. nederlandstalige zang heeft gewoon geen goeie naam door schijtluizen-zangers (als ge het al zangers moogt noemen) zoals luc steeno, danny fabri, wil tura, willy sommers... jakkes jakkes :nervous: ik vraag me ECHT af of ze hun eigen muziek wel 'goed' vinden.

ik heb mij dat ook al vaak afgevraagd.. stel je voor, K3 bijvoorbeeld met een eigen plaat in de wagen door de stad?! :nervous:
djcresto
quote:
Originally posted by tor8024
ik heb mij dat ook al vaak afgevraagd.. stel je voor, K3 bijvoorbeeld met een eigen plaat in de wagen door de stad?! :nervous:

hmm dat denk ik niet, heb die rode ooit al is gezien in een discotheek.
Nuja K3 is op zijn niveau goed gemaakte muziek.

wat nog een tof lieken is, is Veldhuis en Kemper - Ik wou dat ik jou was. Das hoorde nu regelmatig op de radio
Tiger777
Volges mij kunnen die mekaar totaal ni af. Ondereen krabbe die elkaars ogen uit...
djcresto
quote:
Originally posted by Tiger777
Volges mij kunnen die mekaar totaal ni af. Ondereen krabbe die elkaars ogen uit...

ik denk niet dat ge dan jaren kunt samenwerken en zoveel tijd met elkaar kunt doorbrengen
pooley
K3 ?

Djeebie
Eddy Wally

Wat een kerel is dat zeg :D Hij is in Nederland op tv geweest omdat hij zogenaamd altijd live zingt, aldus Eddy Wally zelf. Maar in plaats van live zingen gaf hij een onvervalste playbackshow weg. Erg lachen.

Hier zijn links naar de uitzending waarin hij een prijs uitgereken kreeg door Jack Spijkerman. Dat is zeg maar een cabaratierachtig persoon met een programma waarin hij o.a. dit soort figuren nomineert voor een 'prijs'. Ongeveer bij 29 minuten komt dat stukje van Eddy Wally.

Realplayer
Windows Media Player
Dark Apostle
quote:
Originally posted by pooley
K3 ?

Damn as die eraan heeft gehangen zal ik de heroïne zelf nodig hebben om het te vergeten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement