return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
nederlandstalige nummers
View this Thread in Original format
tor8024
hoe vreemd het op zich misschien klinkt, er bestaan echt wel goeie nederlandstalige nummers volgens mij!

welke vinden jullie zoal goed?

hier een aantal van mijn "favorieten".. :)

abel - onderweg
volumia - afscheid
marco borsato - zij
Tiger777
het is eerlek gezegd niet direct mijn genre...
Mister_Michel
Sorry maar moest er een kots-smilie zijn zou ik die nu gebruiken :nervous:
tor8024
niet alle nummers in een bepaald genre kunnen slecht zijn..
Mister_Michel
quote:
Originally posted by tor8024
niet alle nummers in een bepaald genre kunnen slecht zijn..

kan best zijn maar degene die je opgesomt hebt wel :p

BTW: ik vind play that song van Jennifer Lopez een goed lieke (geen trance). IK vind de hele cd van Metallica machtig, en vind rammstein een goede groep. Maar da zijn geen nederlandstalige liekes natuurlijk.

Tja ik vind eigenlijk geen enkel nederlandstalig nummer goed :sadgreen:
Dark Apostle
Jenny from the block zuigt a donkey's ball's, die kan ik ni rieken of zien.
Metallica vind ik dik ok muzikaal gewijs, alleen kan ik de zanger zijn stem ni verdragen :(

Ik vond Tisnooitnigoe een geniaal nederlandstalig nummer :D
mynameistrance
da liedje van die gast van volumnia (kweet zn naam nie, is die die daar samen was/is met Ushi) vinnek nie mis, noemt 'ik zie' dachtek.

en Toeternietoe is ook nog een goeie vlaamse plaat :nervous:
uhum

heb overlaatst nog es de kwakhak gehoord, mensen toch, oe da da ooit op 1 gestaan heeft. Tis leuk om ne alve minuut naar te luisteren en 't is origineel, maar na een tijke kwammek er ver zot van
Tiger777
de kwakhak, nog zoiets dat de naam van techno bezoedelt heeft...:whip: :whip:
dj Zevan
De Boswachters - Ik Heb Geen Bananen
Andre Van Duin - Paard In De Gang

:D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by mynameistrance
heb overlaatst nog es de kwakhak gehoord, mensen toch, oe da da ooit op 1 gestaan heeft. Tis leuk om ne alve minuut naar te luisteren en 't is origineel, maar na een tijke kwammek er ver zot van

Dat kwam door van die zeikers zoals ik die eerst massaal maandenlang elke platenboer afliepen om te gaan vragen of die track binnen was en eens hem verkocht werd massaal ging kopen :mrgreen:

Er is zelf een Jump Mix van ROFL

Alleen spijtig dat die kerel die dat nummerke had gemaakt zelf begon te geloven in zijn succes en een full-album maakte.

djcresto
quote:
Originally posted by tor8024
hoe vreemd het op zich misschien klinkt, er bestaan echt wel goeie nederlandstalige nummers volgens mij!

welke vinden jullie zoal goed?

hier een aantal van mijn "favorieten".. :)

abel - onderweg
volumia - afscheid
marco borsato - zij

onderweg vinnek wel een leuk nummer. En er zijn er wel nog redelijk wat anderen die goed meevallen.
Gladius
jeez manne, gulle doe precies of alles int nederlands is slecht...
kvin stef bos heel schoon =>

-Glad
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement