return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
סגנונות מוזיקת מועדונים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Viber
טוב אני צריך להגיד שיש הבדל בין שמות של סגנונות מוזיקה והפירוש שלהם ברחבי העולם וזה עובדה אין טעם להיתווכח על זה נגיד במזרח אירופה הם יקראו לטראנס טכנו וכאלה זבל ולמי שזוכר לא מיזמן לפסיי טראנס קראו בארץ האוס ולהאוס זה מה שאנחנו יודעים שזה טראנס כמו טיאסטו ארמין וכאלה

בכול מיקרה:

PROG TRANCE:Ian_Ossia
מימה שהבנתי זה כמו פרוג האוס אבל יותר נישמע כמו טראנס בתבנית של פרוג האוס
DRUM AND BASE:Ltj Bukem : Dj Krust
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
שכחת גם
Vocal Trance
שזה uplifting/melodic
רק עם שיר (ווקאל) :toocool:
דוגמא: Jan Johanston


אמ..אל בטוח שזה נכון
אבל אפשר להגיד שעל אותו עיקרון גם
lasgo, sylver, ian van dahl [ dee dee ]
וכו' ?
Scorchio
רותם אל תתווכח איתי על זה
תאמין לי שמייק זה פרוגרסיב טראנס
איזה 2 טראקים?!
אתה יודע כמה אליאסים יש למייק ?
אתה יודע כמה טראקים הוא הפיק?
מאות!
הוא מפיק פרוגרסיב טראנס בימים המוקדמים שלו הוא היה מפיק אסיד אלקטרוני
שאל כל מי שאתה רוצה ויגידו לך

ואורן
סאשה זה פרוגרסיב טראנס
תשמע את
GU - 013
תשמע את
Communicate
את הרמיקסים שלו
כולם פרוגרסיב טראנס...
הרבה טועים ומכלילים אותו בסצינה של ההאוס בגלל שהוא מתקלט עם דיגוויד אבל זה למה הם מתקלטים בנפרד
כל אחד נותן סט בסגנון שלו
שורה תחתונה
סאשה = פרוגרסיב טראנס

גם בדיסק האחרון שלו
יש המון סינטים וסטרינגים שמאפיינים טראנס
Sasha - Golden Arm
Sasha - Bloodlock
קח דוגמה מאלה
כל הדיסק
Airdrawndagger
הוא ככה
Shahar
אממ
שכחתי תשם שך (זה שפתח תטרד) אבל איך תמיד אתה מוצא תנושאים האלה לפתוח עליהם טרד? ;)
Eitan E
בראיון שהיה בעיתון עם
atb
הוא אמר שבדיסק הקודם שלו הוא השתמש בהרבה סגנונות
ואני זוכר שהוא אמר גם סגנון שנקרא
2 steps
מישהו יכול לתת דוגמא של שיר
בסגנון הזה?
Viber
quote:
Originally posted by Eitan E
בראיון שהיה בעיתון עם
atb
הוא אמר שבדיסק הקודם שלו הוא השתמש בהרבה סגנונות
ואני זוכר שהוא אמר גם סגנון שנקרא
2 steps
מישהו יכול לתת דוגמא של שיר
בסגנון הזה?



Artful Dodger - Rewind
Eitan E
נחמד ביותר
יש לכם עוד כמה לרשום לי?:)
§chop¥
לפי דעתי צריך לעשות סגנון מיוחד להרכב כמו
flutlicht...
כל טראק שלהם הוא יצירה ולפי דעתי אין אף סגנון שיכלול אותו
צריך להיות
flutlichtstyle..:D :D

מה אתם אומרים ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
מייק זה פרוגרסיב טראנס


אין כאן אחד שלא יסכים איתי
פרוגרסיב טראנס הכוונה לטראק שיש בו את המלודיה שמאפיינת את האפליפטינג אבל הביט הוא בסגנון המתפתח
זה לקוח מההאוס
בעיקרון זה ביט של טראנס ב
BPM
איטי שמתפתח למלודיה מרכזית
זה פרוגרסיב טראנס

מייק = 100 אחוז פרוגרסיב טראנס


מייק הוא באמת פגרורסיב טראנס...
אבל פוש הוא אפליפטינג
אל תבלבלו בין האליאסים שלו...
קחו לדוגמה את הטראק של מייק וג'וף אייס קרים...
אפשר שיהיה יותר פרגורסיב מזה? :)
וזה למה גם לא אהבתי אותו מי יודע מה כנראה :D


quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמ..אל בטוח שזה נכון
אבל אפשר להגיד שעל אותו עיקרון גם
lasgo, sylver, ian van dahl [ dee dee ]
וכו' ?


ממש לא אחי...
אלה נקראים דאנסים...
או בשפת הישראלים האוס :p
קיצר זה ממש לא טראנס... לפחות לא האורגינלים שלהם
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio

גם בדיסק האחרון שלו
יש המון סינטים וסטרינגים שמאפיינים טראנס
Sasha - Golden Arm
Sasha - Bloodlock
קח דוגמה מאלה
כל הדיסק
Airdrawndagger
הוא ככה


צח...מה שאתה אומר זה שהדיסק
Airdrawndagger
הוא פרוגרסיב טראנס?

----

אוף... שוב התחלנו להתווכח ?
מייק = פרוגרסיב טראנס...
פוש גם נכלל תחת פרוגרסיב טראנס

למשל תחת השם
plastic boy
יש לו אופי יותר מלודי ואפליפטינג...

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
אממ
שכחתי תשם שך (זה שפתח תטרד) אבל איך תמיד אתה מוצא תנושאים האלה לפתוח עליהם טרד? ;)



קוראים לי אילן אח שלי...
נעים מאוד
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מייק הוא באמת פגרורסיב טראנס...
אבל פוש הוא אפליפטינג
אל תבלבלו בין האליאסים שלו...
קחו לדוגמה את הטראק של מייק וג'וף אייס קרים...
אפשר שיהיה יותר פרגורסיב מזה? :)
וזה למה גם לא אהבתי אותו מי יודע מה כנראה :D



מסכים לחלוטין....

אבל
פוש
פלסטיק בוי
זה ללא ספק אפליפטינג

ללא ספק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement