|
סגנונות מוזיקת מועדונים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
טוב אני צריך להגיד שיש הבדל בין שמות של סגנונות מוזיקה והפירוש שלהם ברחבי העולם וזה עובדה אין טעם להיתווכח על זה נגיד במזרח אירופה הם יקראו לטראנס טכנו וכאלה זבל ולמי שזוכר לא מיזמן לפסיי טראנס קראו בארץ האוס ולהאוס זה מה שאנחנו יודעים שזה טראנס כמו טיאסטו ארמין וכאלה
בכול מיקרה:
PROG TRANCE:Ian_Ossia
מימה שהבנתי זה כמו פרוג האוס אבל יותר נישמע כמו טראנס בתבנית של פרוג האוס
DRUM AND BASE:Ltj Bukem : Dj Krust |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
שכחת גם
Vocal Trance
שזה uplifting/melodic
רק עם שיר (ווקאל) :toocool:
דוגמא: Jan Johanston |
אמ..אל בטוח שזה נכון
אבל אפשר להגיד שעל אותו עיקרון גם
lasgo, sylver, ian van dahl [ dee dee ]
וכו' ? |
|
|
| Scorchio |
רותם אל תתווכח איתי על זה
תאמין לי שמייק זה פרוגרסיב טראנס
איזה 2 טראקים?!
אתה יודע כמה אליאסים יש למייק ?
אתה יודע כמה טראקים הוא הפיק?
מאות!
הוא מפיק פרוגרסיב טראנס בימים המוקדמים שלו הוא היה מפיק אסיד אלקטרוני
שאל כל מי שאתה רוצה ויגידו לך
ואורן
סאשה זה פרוגרסיב טראנס
תשמע את
GU - 013
תשמע את
Communicate
את הרמיקסים שלו
כולם פרוגרסיב טראנס...
הרבה טועים ומכלילים אותו בסצינה של ההאוס בגלל שהוא מתקלט עם דיגוויד אבל זה למה הם מתקלטים בנפרד
כל אחד נותן סט בסגנון שלו
שורה תחתונה
סאשה = פרוגרסיב טראנס
גם בדיסק האחרון שלו
יש המון סינטים וסטרינגים שמאפיינים טראנס
Sasha - Golden Arm
Sasha - Bloodlock
קח דוגמה מאלה
כל הדיסק
Airdrawndagger
הוא ככה |
|
|
| Shahar |
אממ
שכחתי תשם שך (זה שפתח תטרד) אבל איך תמיד אתה מוצא תנושאים האלה לפתוח עליהם טרד? ;) |
|
|
| Eitan E |
בראיון שהיה בעיתון עם
atb
הוא אמר שבדיסק הקודם שלו הוא השתמש בהרבה סגנונות
ואני זוכר שהוא אמר גם סגנון שנקרא
2 steps
מישהו יכול לתת דוגמא של שיר
בסגנון הזה? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Eitan E
בראיון שהיה בעיתון עם
atb
הוא אמר שבדיסק הקודם שלו הוא השתמש בהרבה סגנונות
ואני זוכר שהוא אמר גם סגנון שנקרא
2 steps
מישהו יכול לתת דוגמא של שיר
בסגנון הזה? |
Artful Dodger - Rewind |
|
|
| Eitan E |
נחמד ביותר
יש לכם עוד כמה לרשום לי?:) |
|
|
| §chop¥ |
לפי דעתי צריך לעשות סגנון מיוחד להרכב כמו
flutlicht...
כל טראק שלהם הוא יצירה ולפי דעתי אין אף סגנון שיכלול אותו
צריך להיות
flutlichtstyle..:D :D
מה אתם אומרים ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מייק זה פרוגרסיב טראנס
אין כאן אחד שלא יסכים איתי
פרוגרסיב טראנס הכוונה לטראק שיש בו את המלודיה שמאפיינת את האפליפטינג אבל הביט הוא בסגנון המתפתח
זה לקוח מההאוס
בעיקרון זה ביט של טראנס ב
BPM
איטי שמתפתח למלודיה מרכזית
זה פרוגרסיב טראנס
מייק = 100 אחוז פרוגרסיב טראנס |
מייק הוא באמת פגרורסיב טראנס...
אבל פוש הוא אפליפטינג
אל תבלבלו בין האליאסים שלו...
קחו לדוגמה את הטראק של מייק וג'וף אייס קרים...
אפשר שיהיה יותר פרגורסיב מזה? :)
וזה למה גם לא אהבתי אותו מי יודע מה כנראה :D
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ..אל בטוח שזה נכון
אבל אפשר להגיד שעל אותו עיקרון גם
lasgo, sylver, ian van dahl [ dee dee ]
וכו' ? |
ממש לא אחי...
אלה נקראים דאנסים...
או בשפת הישראלים האוס :p
קיצר זה ממש לא טראנס... לפחות לא האורגינלים שלהם |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
גם בדיסק האחרון שלו
יש המון סינטים וסטרינגים שמאפיינים טראנס
Sasha - Golden Arm
Sasha - Bloodlock
קח דוגמה מאלה
כל הדיסק
Airdrawndagger
הוא ככה |
צח...מה שאתה אומר זה שהדיסק
Airdrawndagger
הוא פרוגרסיב טראנס?
----
אוף... שוב התחלנו להתווכח ?
מייק = פרוגרסיב טראנס...
פוש גם נכלל תחת פרוגרסיב טראנס
למשל תחת השם
plastic boy
יש לו אופי יותר מלודי ואפליפטינג... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אממ
שכחתי תשם שך (זה שפתח תטרד) אבל איך תמיד אתה מוצא תנושאים האלה לפתוח עליהם טרד? ;) |
קוראים לי אילן אח שלי...
נעים מאוד |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מייק הוא באמת פגרורסיב טראנס...
אבל פוש הוא אפליפטינג
אל תבלבלו בין האליאסים שלו...
קחו לדוגמה את הטראק של מייק וג'וף אייס קרים...
אפשר שיהיה יותר פרגורסיב מזה? :)
וזה למה גם לא אהבתי אותו מי יודע מה כנראה :D
|
מסכים לחלוטין....
אבל
פוש
פלסטיק בוי
זה ללא ספק אפליפטינג
ללא ספק |
|
|
|
|